خضریان خبر داد طرح سوال از وزیر راه درباره هک شدن اطلاعات سازمان بنادر

آذر: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال از وزیر راه درباره هک شدن اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی و انتشار آن به بیرون آگاهی داد.
علی خضریان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به طرح سؤال نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی درباره عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی، اظهار داشت: به همراه تعدادی از نمایندگان ضمن اینکه درباب سوءمدیریت و کم کاری های سازمان بنادر و دریانوردی خصوصاً در حوزه فناوری اطلاعات از وزیر مربوطه سوال کرده ایم، درباره مسائل مالی سازمان بنادر نیز از وزیر سؤال کردیم و بطور جد پیگیر این مساله هستیم.
وی با اعلان اینکه گزارشاتی از برخی اتفاقات ناگوار مالی و مدیریتی در سازمان بنادر کسب کرده ایم، اضافه کرد: باید مسائل مالی این سازمان مشخص شده و نحوه هزینه کرد اعتبارات در این سازمان کاملاً شفاف شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: اخیراً شاهد هک شدن اطلاعات این سازمان و انتشار آن به بیرون بودیم که علت درز این اطلاعات باید مشخص شود؛ نمی گردد که در یک سازمان اطلاعات به آسانی درز پیدا کند و مقامی هم پاسخگو نباشد.
خضریان افزود: اگر کوتاهی یا قصدی در این زمینه وجود داشته باید بطور دقیق مشخص و با خاطیان احتمالی برخورد جدی صورت گیرد. ما بطور جدی در مجلس پیگیر این مساله هستیم و باید شفافیت لازم درباره مسائل سازمان بنادر صورت پذیرد.

منبع: