در واکنش به ترور فخری زاده نوش آبادی: انتقام سختی در انتظار صهیونیست های خون آشام است

به گزارش آذر رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صهیونیست های خون آشام در واپسین روزهای عمر رئیس جمهور شکست خورده و ناکام آمریکا، درصدد تشدید فشار بر جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت که انتقام سختی در انتظار آنان است و بزودی پاسخ کوبنده ای دریافت خواهند کرد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، متن پیام حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر عوامل و عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی، دست به اقدامی شنیع و وحشیانه زدند و یکی از دانشمندان برجسته ی هسته ای و شخصیت های علمی و پژوهشی کشورمان را به شهادت رساندند.
او همچون دانشمندان موثر بخش تحقیقات علمی و از مدیران ارشد کشور بود که عمر پر برکت خود را وقف توسعه و اعتلای حوزه دفاعی و بازدارندگی کشور نمود و به علت موفقیت های چشم گیر در بخش هسته ای و موشکی، همواره مورد خشم دشمنان نظام قرار داشت و بارها مورد تهدید رژیم اشغالگر قدس، قرار گرفته بود.
بدون شک ترور دانشمندان هسته ای، آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه، برای پیشگیری از دستیابی ایران به فن آوریهای مدرن در حوزه های نظامی و دفاعی است و صهیونیست های خون آشام در واپسین روزهای عمر رئیس جمهور شکست خورده و ناکام آمریکا، درصدد تشدید فشار بر جمهوری اسلامی ایران هستند و با تصور باطل خویش، تلاش در ممانعت از پیشرفت های علمی و موفقیت های هسته ای کشورمان دارند.
عناصر کوردل تروریستی وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی و آمران و عاملان این اقدام وحشیانه بدانند، گرچه شهادت این مدیر توانا و شایسته، ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما بطور قطع راهی که شهید فخری زاده و سایر شهدای هسته ای شروع کرده اند، هیچگاه متوقف نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار آنان است و بزودی پاسخ کوبنده ای دریافت خواهند کرد.
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ…»