عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی: شهید سلیمانی قدرت گروه های مقاومت در منطقه را ارتقا بخشید

به گزارش آذر عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تاکید کرد که شهید سلیمانی قدرت گروه های مقاومت در سرتاسر منطقه را ارتقا بخشید.

به گزارش آذر به نقل از فلسطین الیوم، «خالد البطش» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین سخنانی را در مورد شهید سلیمانی بیان نمود. وی در این خصوص اظهار داشت: شهید سلیمانی قدرت گروه های مقاومت در سرتاسر منطقه را ارتقا داد.
بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جهاد اسلامی تاکید کرد: قدرت گروه های مقاومت در فلسطین و دیگر نقاط منطقه به فضل حمایت های شهید سلیمانی ارتقا پیدا کرد. قدرت شاخه های نظامی گروه های مقاومت فلسطین نظیر عزالدین القسام، شهدای الاقصی، سرایا القدس و دیگر گروه ها توسط شهید سلیمانی افزایش یافت.
این عضو ارشد جهاد اسلامی اظهار داشت: آمریکایی ها بعد از آنکه به تأثیرگذاری شهید سلیمانی در صحنه میدانی پی بردند جنایت ترور او را رقم زدند. او و شهید مهندس نقش بسزایی در پشتیبانی از مقاومت ایفا کردند.
البطش در ادامه عنوان کرد: هرچند که ترور شهید سلیمانی و شهادت وی باعث جریحه دار شدن احساسات مردم منطقه شد اما باید اظهار داشت که این جنایت تأثیری بر قدرت مقاومت نداشت. مقاومت در فلسطین، لبنان و دیگر نقاط منطقه به راه خود ادامه می دهد.
وی همینطور خاطرنشان کرد: ما فرماندهان خویش را از دست می دهیم اما مسیر آنها را ادامه می دهیم. حقیقت این است که مقاومت در مقابل سیاست ترور سکوت نمی کند و پاسخ هرگونه حماقت دشمن را می دهد.

منبع: