علی مطهری: کنار کشیدن از صندوق رای، مشکلات را حل نمی کند

به گزارش آذر این نماینده مجلس اظهار داشت: هم مردم باید در انتخابات مشارکت کنند و هم گروه ها و احزاب سیاسی در این انتخابات مشارکت کنند و مردم را جهت شرکت در انتخابات تشویق کنند و سخن از کنار کشیدن به میان نیاورند و همین طور شورای نگهبان باید مقداری مهربان تر با کاندیداها برخورد کند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، علی مطهری امروز (پنجشنبه) در نشستی خبری با حضور اهالی رسانه، با تبریک میلاد حضر امیرالمومنین(ع) اظهار نمود: هدف از این دعوت ضمن بررسی مسائل روز، اعلام نامزدی خود در انتخابات ۱۴۰۰ است.
وی افزود: باتوجه به شرایط کشور و باتوجه به تجربه و توانایی که در خودم احساس می کنم، لازم دیدم وارد این میدان بشوم.
مطهری اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مشارکت بالا در انتخابات آینده مساله تاثیرگذاری است. ایشان فرمودند انتخاب اصلح در درجه دوم قرار می گیرد؛ هدف ما باید این باشد که مشارکت را در انتخابات بالا ببریم. درست است که مردم گلایه هایی از حوادث سال قبل دارند، فشارهای اقتصادی و سختی معیشت مردم موجب گله مندی هایی است، اما باید توجه داشت اگر می خواهیم شرایط کشور به لحاظ سیاست داخلی و خارجی بهبود پیدا کند لازم است مردم پای صندوق های رای بیایند و نظر خودرا اعلام کنند.
وی اظهار داشت: با کنار کشیدن از صندوق های رای نه فقط مشکلات حل نمی گردد بلکه افزوده می شود. هر مقدار مشارکت مردم افزون تر باشد انتخاب مردم واقعی تر خواهد بود.
این فعال سیاسی اظهار داشت: هم مردم باید در انتخابات مشارکت کنند و هم گروه ها و احزاب سیاسی در این انتخابات مشارکت کنند و مردم را جهت شرکت در انتخابات تشویق کنند و سخن از کنار کشیدن به میان نیاورند و همین طور شورای نگهبان باید مقداری مهربان تر با کاندیداها برخورد کند و کسانی که قانون اساسی را قبول دارند و مشکلی ندارند را تایید کنند تا شور و نشاط خوبی بر پا شود.
این خبر تکمیل می شود.

منبع: