معاون وزیر دفاع: دشمن اعتقادات جوانان را نشانه گرفته

معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع اظهار داشت: استکبار جهانی با بهره بردن از فضای مجازی اعتقادات و منش رفتاری و اخلاقی جوانان را نشانه گرفته است و در چنین شرایطی رسالت هنرمندان بسیار سنگین است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر داود عبدی معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع در حاشیه جشنواره «تئاتر سنگر» با اعلان اینکه هنر متعالی دارای روح زندگی بخش است و می تواند جامعه را به سمت آرمان ها رهنمون کند، اظهار داشت: اگر این هنر برآمده از ارزش های غنی فرهنگ ایرانی اسلامی و سیره ی دوده عصمت و طهارت باشد به فرهنگ جامعه غنی می بخشد.
وی با اعلان اینکه تئاتر قسمتی از بن مایه های یک جامعه است و می توان نبض جامعه را با وضعیت تئاتر به دست آورد، اضافه کرد: تئاتر قسمتی از فرهنگ و از مولفه های اصلی فرهنگ و فرهنگ سازی است و جدا از مسائل اجتماعی و اقتصادی نیست و اگر تئاتر کشور رشد و پیشرفت خوبی داشته باشد به همان نسبت وضعیت اجتماعی نیز رشد خواهد یافت.
معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع با اعلان اینکه در وزارت دفاع تلاش نموده ایم آثار هنری در رشته های مختلف را سازگار با ارزش ها و اعتقادات اسلامی به جامعه معرفی نماییم، گفت: استکبار جهانی با بهره بردن از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اعتقادات و منش رفتاری و اخلاقی جوانان و ایران اسلامی را نشانه گرفته است و در چنین شرایطی رسالت هنرمندان بسیار سنگین است و اینجاست که نقش تئاتر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
سرتیپ دوم عبدی با اعلان اینکه ارزش های فرهنگی یک ملت با زبان هنر ماندگار می شود اظهار داشت: تقویت پایه های اعتقادی افراد برای مقابله با تهاجم دشمن امری لازم است و هنرمندان باید با خلق آثار ماندگار و تاثیر گذار نقش خودرا در نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه ایفا کنند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع در آخر از کوشش های سرهنگ محمود سزاوار رئیس امور سینمایی ستاد کل نیروی مسلح که با اهتمام ویژه تئاتر ارزشی در نیروهای مسلح را پویا و زنده نگه داشته است، تشکر و قدردانی کرد.