جنتی: رسانه ها وظیفه دارند پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: امروز بواسطه گسترش و نفوذ رسانه ها و شبکه های اجتماعی همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند که پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند.

به گزارش آذر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز (چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۹) این شورا با تبریک به مناسبت فرارسیدن مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلامی بالاترین بشر و مخلوق خداست که بشر را از ظلمات بیرون آورد.

وی اضافه کرد: پیامبر (ص) همان کسی که بشر را از ظلم، جهل و فساد نجات داد و در تاریک ترین نقطه آن زمان که در جهل و سیاهی فرو رفته بود، پیام الهی را ابلاغ و بشر را از تاریکی به نور هدایت کرد.

جنتی در ادامه اشاره کرد: پیامبر (ص) به تنهایی مقابل بت پرستی و شرک ایستاد و مردم را موحد کرد؛ بی گمان نسل بشر به این پیامبر مدیون هستند و خدا را شاکریم که ما را از نسل امت ایشان قرار داد.

وی با اعلان اینکه امروز به برکت مجاهدت های پیامبر(ص) نوای دلنشین اسلام به شرق و غرب عالم رسیده است، اشاره کرد: امروز بواسطه گسترش و نفوذ رسانه ها و شبکه های اجتماعی همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند که پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند؛ جمهوری اسلامی نیز در این راه پیشرو بوده و رسانه های ما خصوصاً رسانه ملی دراین زمینه اقدامات خوبی انجام داده که باید بیشتر شود.

دبیر شورای نگهبان در آخر تاکید کرد: اگر پیام اسلام و پیامبر عزیز آن به درستی برای مردم سراسر جهان تبیین و تبلیغ شود، کمتر کسی وجود خواهد داشت که آنرا دریافت نکند و از مسیر ظلمانی دست نکشد.