بیگی نژاد: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مسؤلان به وظایف خود به درستی عمل کنند

به گزارش آذر یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت به وظایفی که عهده دار است به درستی عمل کند بطور قطع برای مشارکت مردم در انتخابات انگیزه آفرین و امید بخش خواهد بود.
هادی بیگی نژاد در گفتگو با ایسنا، درباره راهکارهای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات، بیان نمود: از نظر بنده یکی از راهکارهای افزایش انگیزه مردم، اثرگذاری در زندگی مردم است. بعنوان مثال بحث معیشت مردم و کنترل و تأمین کالاهایی نظیر مرغ و روغن به دولت باز می گردد. زمانی که مردم احساس کنند برنامه و اقدامات لازم در حیطه وظایف دولتمردان وجود دارد، اعتماد و امیدشان افزایش می یابد.
ایشان در ادامه اظهار نمود: زمانی که اعلام می شود بیشترین میزان تناژ مرغ وارد بازار شده است اما مردم به فروشگاه رفته و می بینند مرغ نیست، بطور قطع امید و انگیزه آنان کاسته می شود. اگر دولت به وظایفی که عهده دار است به درستی عمل کند بطور قطع برای مردم انگیزه آفرین و امید بخش خواهد بود. مردم باید نتایج عملکرد مسؤلان منتخب خویش را در زندگی احساس کنند.
نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: از طرفی بحث اقناع سازی مردم هم حائز اهمیت می باشد. مردم باید درک کنند که هر برگه رای بیشتری که به صندوق انتخابات انداخته شود، یک گلوله کم تر به سمت کشور می آید. در واقع مشارکت حداکثری مردم امنیت کشور را تضمین می نماید.
ایشان در ادامه تصریح کرد: بحث دیگری که در امید آفرینی و افزایش انگیزه موثر است، انتخاب خود مردم می باشد. مسؤلان منتخب مردم از نماینده تا رئیس جمهور هرچه قدر کارآمدتر و سابقه اجرایی درخشان تری داشته باشند بطور قطع انگیزه و امید مردم بیشتر می شود. انتخاب مردم بسیار حائز اهمیت می باشد. ملاک انتخاب باید عملکرد کاندیداها باشد. اگر کسی در گذشته عملکرد خوبی نداشته در آینده هم نمی تواند عملکرد درخشانی داشته باشد.
بیگی نژاد در انتها ابراز عقیده کرد: ما در طول عمر انقلاب مسؤلان ناکارآمدی هم داشته ایم که خود منجر به کاهش انگیزه و امید مردم به انتخابات شده است.

منبع: