واعظی: سردار حجازی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت

به گزارش آذر رئیس دفتر رئیس جمهور نوشت: سردار حجازی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت و نام و یادش در تاریخ انقلاب اسلامی همواره ماندگار خواهد ماند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تسلیت عروج شهادت گونه سردار سید محمد حسین زاده حجازی، نوشت: این مبارز و مجاهد مخلص و فرمانده مدبر و دلاور دوران دفاع مقدس در راه پاسداری و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت و نام و یادش در تاریخ انقلاب اسلامی همواره ماندگار خواهد ماند.
متن پیام او به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
عروج شهادت گونه سردار سرافراز سیدمحمد حسین زاده حجازی باعث اندوه و تأثر عمیق گردید.
این مبارز و مجاهد مخلص و فرمانده مدبر و دلاور دوران دفاع مقدس در راه پاسداری و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت و در مسئولیت های خطیری چون فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منشأ خدمات ارزشمند ای شد که نام و یادش در تاریخ انقلاب اسلامی همواره ماندگار خواهد ماند.
اینجانب این ضایعه بزرگ را محضر فرماندهی کل قوا، خانواده محترم، فرماندهان و همرزمان ایشان در سپاه و بسیج و هم رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت می گویم و برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با همرزمان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.
محمود واعظی
رئیس دفتر رئیس جمهور

منبع: