خاطرات روزنوشت سال ۱۳۷۷ آیت الله هاشمی رونمایی می شود

آذر: در جستجوی مصلحت، عنوان خاطرات روزنوشت سال 1377 آیت الله هاشمی رفسنجانی است که مقرر است پنجشنبه این هفته در خانه موزه هاشمی رونمایی شود.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، عماد هاشمی مدیرعامل دفتر نشر معارف انقلاب در این خصوص اظهار داشت: خاطرات روزنوشت سال ۱۳۷۷ آیت الله هاشمی رفسنجانی، که بتازگی به طبع رسیده است، پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه در مراسمی در خانه موزه آیت الله، رونمایی خواهد شد.
وی اضافه کرد: این کتاب حاوی روایتی متفاوت و گاهی بازگو نشده از پشت پرده تعدادی از اتفاقات مهم کشور در سال ۱۳۷۷ است که همچون آنها به قتل های زنجیره ای، دادگاه آقای کرباسچی، برکناری وزیر کشور، حصر آیت الله منتظری، حمله به وزیر ارشاد و وزیر کشور در مراسم خاکسپاری شهدا و کوشش های پیدا و پنهان برای مذاکره با آمریکا و رویدادهای دیگر می توان اشاره نمود.
عماد هاشمی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از آغاز سال ۱۳۶۰ تا یک روز قبل از رحلت، خاطرات روزانه خودرا ثبت کرده است، اظهار داشت: پیش از این خاطرات ۱۷ سال انتشار یافته بود و امسال هجدهمین جلد از این خاطرات منتشر می گردد و ۱۸ جلد باقیمانده نیز در آینده به تدریج منتشر خواهد شد.