رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تأکید کرد؛ ادعای بی اساس رد صلاحیت گسترده و فله ای در استان مرکزی

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: افرادی که ادعای بی اساس رد صلاحیت گسترده و فله ای را در استان دارند با رفتارهای پوپولیستی به دنبال ایجاد شکاف در مجمع نمایندگان هستند.

علیرضا نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان مرکزی در روند بررسی تأیید صلاحیت های نامزدهای شرکت کننده، اظهار نمود: روند انتخاب نمایندگانی که بعنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان مرکزی انتخاب شدند در مجمع نمایندگان استان و با رأی نمایندگان استان مرکزی صورت گرفت، که خوشبختانه روند فعالیت و نظارت این هیأت مطلوب و کاملاً تخصصی بوده است.
وی افزود: آنچه که بنده از فعالیت این دوره هیأت نظارت رصد کردم تمامی فعالیت ها و اقدامات این هیأت برمبنای قانون انجام شده و در روند تأیید و رد صلاحیت های داوطلبین نگاه جناحی و حب و بغض های شخصی به هیچ عنوان اثرگذار نبوده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اشاره کرد: اعضای هیأت نظارت استان مرکزی تمام مراقبت های لازم را انجام داده اند که برمبنای مستندات قانونی و استعلام مراجع ذیصلاح وظیفه خودرا انجام دهند.
ادعای رد صلاحیت گسترده و فله ای بی اساس است
نظری اشاره کرد: این که برخی افراد و مسئولین نسبت به رد صلاحیت ها، عملکرد هیأت نظارت استان را زیر سوال می برند و عنوان می کنند رد صلاحیت گسترده در این دوره از انتخابات توسط هیأت نظارت صورت گرفته ادعای بی اساس است و هدفشان ایجاد تنش سیاسی و هوچی گری در جامعه است.
وی عنوان کرد: تعجب بنده از صحبت های برخی افراد است که عنوان می کنند رد صلاحیت ها فله ای بوده است و نسبت به عملکرد هیأت نظارت گلایه دارند، که باید در پاسخ به آنها گفت مگر خود شما در انتخاب این افراد بعنوان اعضا مشارکت نداشتید؟ اگر معترض بودید چرا کنار نشستید و نظاره گر بودید؟ اگر مستنداتی دارید چرا به مجمع نمایندگان گزارش نکردید؟
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: هیچ نقدی به عملکرد هیأت نظارت به خصوص در رد صلاحیت نیست و افرادی که گلایه دارند و آنرا فله ای قلمداد می کنند با رفتارهای پوپولیستی به دنبال ایجاد شکاف بین مجمع نمایندگان استان هستند ولی خوشبختانه اعضای هیأت نظارت استان در رد صلاحیت ها برمبنای مصادیق قانونی عمل کرده اند و بر خلاف هیأت اجرائی انتخابات افراد را فله ای تأیید صلاحیت نکردند.