ولایتی: جبهه مقاومت یمن، صحنه ای از درخشان ترین نمادهای مقاومت است

به گزارش آذر مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اظهار داشت: جبهه مقاومت یمن، صحنه یکی از درخشان ترین و برجسته ترین نمادهای مقاومت است و یمن بعد از جنگ تحمیلی 6 ساله، از گذشته قوی تر خواهد شد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در نشست مجازی «یمن پیروز، تحقق وعده الهی» که از طرف مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان دلیر در یمن یکی از درخشان ترین صحنه های ایستادگیدر برابر استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار و عوامل آنان در منطقه را در مقابل دیدگان جهانیان پدید آوردند. ملت شجاعیمن در طول تاریخ بارها و بارها ثابت کرده که در مقابل ظلم، ستم و جنایت، با شجاعت و مقاومت، پایداری نموده و هر متجاوزی راشکست داده است.
وی اشاره کرد: فرزندان دلیر مکتب سرخ عاشورا در مقابل پیشرفته ترین سلاح های جهان که توسط آمریکا، فرانسه و انگلیس دراختیار عربستان سعودی قرار گرفته و بی رحمانه مردم مظلوم و بی دفاع یمن را از شش سال پیش تا حالا قتل عام می نمایند نه فقط ایستاده اند بلکه با تاکید بر دانش بومی و هوشمندی، موفق شده اند قدرت سخت مقاومت را ارتقا بخشند و با ساخت دقیق ترین موشک ها و پهپادها، دشمن را به تسلیم وادار نمایند.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اشاره کرد: ملت و رهبری مقاوم یمن همه مشکلات را تحمل نمودند و به جان خریدند و در مقابل دشمن تا بندندان مسلح تسلیم نشدند و موازنه قدرت را به نفع یمن سرافراز تغییر دادند.
ولایتی اشاره کرد: جبهه مقاومت یمن، صحنه یکی از درخشان ترین وبرجسته ترین نمادهای مقاومت است و بدون تردید یمن بعد از جنگ تحمیلی ۶ ساله، از گذشته و قبل از جنگ، قوی تر شده و خواهد شد و بطور قطع این مسیر در جهت رشد و شکوفایی ادامه خواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری، کماکان از مجاهدت این پیروان شریعت اسلام و رهروان دوده حمایت خواهدنمود و انتظار مسلمانان و آزادگان جهان این است که عاملان این جنایات در مجامع بین المللی در مقابل جهانیان به محاکمه کشیده شوند و تخریب بیمارستان ها، کتابخانه ها، اماکن مسکونی و کشتار زنان و کودکان متوقف شود.
وی در آخر از خداوند متعال برای رهبری هوشمند، شجاع، متقّی و مبارز یمن سید عبدالملک الحوثی و همه فرماندهان شجاع وملت مقاوم یمن پیروزی های بیش از پیش و برای جهان اسلام و ملت مسلمان، سربلندی و عزت مسئلت نمود و ابراز امیدواری کرد هر چه سریع تر شاهد اختتام این جنگ وحشیانه مقابل یمن با پیروزی مردم این کشور باشیم

منبع: