قدردانی سرلشکر موسوی از حضور پرشور کارکنان و خانواده بزرگ ارتش در حماسه انتخابات

آذر: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار تعدادی از کارکنان ارتش و خانواده ایشان، از حضور پرشور، انقلابی و آگاهانه آحاد کارکنان و خانواده بزرگ ارتش در حماسه انتخابات یک هزار و چهارصد قدردانی کرد.
به گزارش آذر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار حماسه حضور و مشارکت چشم گیر کارکنان و خانواده بزرگ ارتش را نشانه بصیرت انقلابی و درک صحیح آنان دانست و اضافه کرد: خداوند منان را به پاس حضور حداکثری کارکنان و خانواده متعهد، وظیفه شناس و آگاه ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در تعیین سرنوشت کشور در انتخابات، شاکر و سپاسگزارم.
وی اشاره کرد: ارتش قهرمان، مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران که کارنامه درخشانی از سالها مجاهدت، ایثار و فداکاری فرزندان غیور ملت دارد و همیشه در راه نورانی شهدا و ایثارگران قدم بر می دارد این دفعه نیز با لبیک به ندای رهبر عزیز خود و در همگامی با ملت غیور ایران سربلند اسلامی با حضور ۷۸ درصدی پای صندوق های رای بار دیگر حماسه آفرید.
فرمانده کل ارتش یادآورشد: بدون تردید بخش اعظم توفیقات ارتش در همه صحنه ها مرهون شکیبایی و همراهی مومنانه همسران و فرزندان کارکنان جان برکف ارتش است و لازم است سلام و درود خودرا به خانواده بزرگ و نجیب ارتش تقدیم کنم.
سرلشکر موسوی با قدردانی از این حضور تعیین کننده که به برکت خون شهیدان راستین و جنت مکان و پایبندی به آرمانهای مقدس نظام و در سایه الطاف بی کران الهی رقم خورده است اضافه کرد: سجده شکر بر آستان احدیت بجا می آورم و از درگاه حضرتش توفیق مستدام برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خصوصاً خانواده بزرگ و عزیز ارتش قهرمان در صیانت از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ایران عزیز خواستارم.

منبع: