موسوی: چپ و راست بودن ملاک انتخاب اعضای کابینه رئیسی نباشد

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیسی افرادی را برای کابینه خود انتخاب نماید که دارای سوابق موفق مدیریتی هستند و چپ و راست بودن ملاک انتخاب مدیران و اعضای کابینه نباشد.
سیدافضل موسوی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به لزوم تشکیل کابینه کارآمد برای حل مشکلات کشور اظهار نمود: رئیسی اعلام نموده است فردی جناحی نبوده و از افراد توانمند و کارآمد در دولت خود استفاده می نماید. در واقع اگر او چنین نگاهی را دنبال کرده و افراد کارآمد را وارد کابینه خود کند در خدمت کردن به مردم موفق خواهد بود.
وی افزود: اگر دولت بتواند مشکلات اقتصادی را حل کند مردم چه کسانی که به او رأی دادند و چه کسانی که رأی نداده اند، راضی می شوند، اما اگر موفق نباشد همان افرادی هم که به او رأی داده اند، برمی گردند. به هر حال مشکلات کشور معلوم است که بیشترین آنها در ارتباط با مشکلات اقتصادی و تحریم ها است. اگر این مشکلات حل شود، مردم راضی خواهند شد.
این فعال سیاسی تصریح کرد: رئیسی باید افرادی را برای کابینه خود انتخاب نماید که توانایی مدیریت دارند و برای انتخاب آنها باید به سوابق آنها نگاه شود که آیا موفق بوده اند یا نه، نه این که صرفاً وابستگی جناحی و حزبی آنها مد نظر باشد. از سویی افرادی باید انتخاب شوند که تجربه کار اجرایی دارند، نه افرادی که صرفاً فارغ التحصیل دانشگاه بوده و هیچ تجربه ای در این حوزه ندارند. در مجموع باید مدیرانی انتخاب شوند که دارای سوابق موفقی باشند و توانایی مدیریت آنها ملاک باشد نه چپ و راست بودن آنها.