دیدار معاونین امور مجلس، حقوقی و امور زنان و خانواده رئیس جمهور با رئیسی

در ادامه دیدارهای اعضای دولت دوازدهم با آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، امروز چهارشنبه، حسینعلی امیری، لعیا جنیدی و معصومه ابتکار با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با وی دیدار و گزارش هایی از آخرین وضعیت دستگاههای تحت مدیریت خود عرضه کردند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور امروز چهارشنبه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی با تبریک انتخاب وی از جانب مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه های معاونت پارلمانی عرضه کرد.
رئیسی هم در این دیدار با تشکر از تبریک معاون امور مجلس رئیس جمهور و گزارش وی، سطح هماهنگی و تعامل سازنده مجلس و دولت را در نسبت مستقیم با میزان موفقیت در حل مشکلات مردم دانست و اظهار داشت: مردم نباید برای فعالیتهای خود گرفتار پیچ و خم های اداری و معطل دریافت مجوزهای مختلف شوند.
رئیس جمهور منتخب همینطور بر ضرورت هماهنگی معاونت های حقوقی و پارلمانی در تمام دستگاههای اجرایی تصریح کرد.
لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور هم بامداد امروز چهارشنبه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی با تبریک انتخاب وی از جانب مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات و برنامه های معاونت حقوقی ریاست جمهوری عرضه کرد.
رئیسی هم در این دیدار با تشکر از تبریک معاون حقوقی رئیس جمهور و گزارش وی اظهار داشت: باید از همه ظرفیت های حقوقی در عرصه بین الملل برای دفاع از حقوق ملت ایران بیشتر از پیش بهره بگیریم.
وی با اشاره به اینکه مجموعه حقوقی دولت باید از اقتدار لازم برای ساماندهی امور حقوقی در ساختار دولت برخوردار باشد، افزود: اختلافات داخلی دستگاههای اجرایی باید با استفاده از ظرفیت قانون اساسی و در درون دولت حل و فصل شود.
رئیس جمهور منتخب تنقیح مقررات و آئین نامه های دولتی را ضروری دانست و عنوان کرد: دستگاههای مسئول در این حوزه در دولت و مجلس باید با همکاری یکدیگر اقدام بسیار مهم تنقیح قوانین را با سرعت بیشتر پیگیری کنند.
در ادامه این دیدارها معصومه ابتکار معاون حقوقی رئیس جمهور ظهر امروز چهارشنبه با تبریک انتخاب رئیسی از جانب مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه ها و اقدامات معاونت تحت مدیریت خود عرضه کرد.
رئیسی هم در این دیدار با تشکر از گزارش وی اظهار داشت: باید ضمن حمایت جدی تر از نهادها و تشکل های مردم نهاد حوزه زنان، از توانمندی ها و ظرفیت های این تشکل ها بیشتر از قبل بهره گرفت.
رئیس جمهور منتخب با تکیه بر این که عدالت جنسیتی همواره در جمهوری اسلامی مورد توجه بوده، اضافه کرد: در دولت سیزدهم علاوه بر تلاش جدی برای ارتقای توانمندی های زنان، از ظرفیت آنان در اداره امور و بخش های مختلف استفاده خواهد شد.

منبع: