دیدار رئیس پلیس راهور ناجا با دادستان کل کشور

به گزارش آذر رئیس پلیس راهور ناجا با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش آذر به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، به منظور بررسی راهکارهای تقویت همکاری و تعاملات و هم افزایی بیشتر فی درخلال نیروی انتظامی و دادستانی کل کشور، بامداد امروز سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دادستان کل کشور عنوان کرد: هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضا با نیروی انتظامی در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برای بهبود خدمت رسانی به مردم و ارتقاء امنیت اجتماعی امری ضروریست.
وی ادامه داد: فرماندهان ناجا با مشارکت فعال در این حوزه می بایست شرایط بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت ها و خدمات متقابل این مجموعه ها را فراهم نمایند.
در این دیدار سعید عمرانی معاون مبارزه با قاچاق و جرائم سازمان یافته و رضا خشنودی معاون حقوق عامه و جلوگیری از وقوع جرم دادستان کل هم حضور داشتند.
بر طبق این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین اژه ای ریاست قوه قضاییه در جلسه مسؤلان عالی قضایی، دادستان کل کشور را موظف کرد ظرف سه هفته راهکارهای تقویت همکاری با نیروهای امنیتی و انتظامی برای کشف توطئه ها، پیشگیری از نفوذ و تعقیب باندهای سازمان یافته عرضه نماید که این جلسه در این چارچوب برگزار شد.