عصر امروز انجام شد؛ طرح مشکلات اولویت دار کشور در نشست مشترک نمایندگان مجلس با رئیسی

به گزارش آذر نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: مسائل و مشکلات اولویت دار و ضروری کشور جهت پیگیری سریع در جلسه مشترک نمایندگان با رییس جمهور منتخب عنوان شد.

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار عصر امروز نمایندگان مجلس با رییس جمهور منتخب، گفت: جمع کثیری از نمایندگان مجلس امروز با سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفت و گو کردند.
وی بیان کرد: نمایندگان در این نشست بصورت تخصصی، دیدگاه های خودرا درباره مسائل مختلف و مهم کشور با رییس جمهور منتخب مطرح نمودند. همین طور مسائل و مشکلات اولویت دار و ضروری کشور جهت پیگیری سریع در این نشست عنوان شد و راه های ارتباط و تعامل مستمر، موثر و کارآمد بین دولت و مجلس هم مورد بحث قرار گرفت.
نماینده مردم شیراز اشاره کرد: سیدابراهیم رئیسی هم مطالب بسیار خوبی درباره مسائل اساسی کشور، اولویت های دولت و ضرورت ارتباط، تعامل و هماهنگی بین مجلس و دولت مطرح و تاکید کرد که باید از نظرات و راهکارهای مشترک مجلس و دولت برای رفع مشکلات کشور استفاده نمود.
عزیزی افزود: سیدابراهیم رئیسی در این نشست تاکید کرد که از هر نوع اقدام که زمینه ساز حل مشکلات مردم باشد و موجب برون رفت از مشکلات فعلی شود، استقبال می کند و مطالب بسیار امیدوارکننده ای در جهت تعامل سازنده بین دولت و مجلس بیان نمود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همین طور سید ابراهیم رئیسی بر ضرورت ادامه نشست های مشترک بین دولت و مجلس تاکید و با رویی گشاده از ارتباط بین دولت و مجلس استقبال کرد.

منبع: