دریادار کاویانی: مسابقات بین المللی جام دریا صحنه نمایش رقابت دوستانه است

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مسابقات بین المللی جام دریا صحنه نمایش رقابت دوستانه برای به اشتراک گذاری دانش و تخصص است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه رقابت های بین المللی جام دریا در بندر انزلی، اظهار داشت: کشورهای ساحلی حاشیه خزر به سبب بهره مندی از موهبت الهی دریا و مرزهای زمینی مشترک، همسایه های «بلا واسطه» هستند.
وی اضافه کرد: همه ما به مانند همسایه و برادر گرد هم آمده ایم تا با مشارکت و همکاری توان تخصصی مان را به نمایش بگذاریم.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اعلان اینکه دریا ظرفیت بزرگی برای نمایش مردانگی و جوانمردی و تقویت روابط دیپلماسی در سایه صلح و دوستی است، گفت: در دوره ای که استکبار به دنبال تفرقه افکنی است، برگزاری مسابقاتی از این دست زمینه های تقویت صلح منطقه رافراهم می آورد.
امیر کاویانی اشاره کرد: مسابقات جام دریا صحنه نمایش رقابت دوستانه برای به اشتراک گذاری دانش و تخصص بوده و امروزه در ساحل خزر دریادلانی از کشورهای بزگ و تاتیر گذار در منطقه گرد هم امده اند تا پیام صلح را به نمایش بگذارند.
وی با اعلان اینکه روح صلح و دوستی در حاشیه خزر، سالیان متمادی وجود داشته است، افزود: خزر از امروز شاهد تلاش مردانی است که حضورشان در دریا بیان کننده امنیت پایدار در این منطقه مهم و حساس بوده و در بازگشت به کشورشان پیام امنیت و صلح را به وطن خود مخابره می کنند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اعلان اینکه مداخله سایر کشور ها نتیجه ای جز نا امنی و آشوب به همراه ندارد، اشاره کرد: با نمایش رقابتی سالم و دوستانه، علاوه بر افزایش تعاملات بین المللی شاهد انتقال تجارب تخصصی و اشتراک گذاری آن بین نیروهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات خواهیم بود.