در پیامی مطرح شد؛ تقدیر فرمانده کل ارتش از رییس رسانه ملی و اصحاب رسانه

آذر: فرمانده کل ارتش در پیامی به رییس سازمان صداوسیما از انعکاس اخبار مطلوب بازگشت غرورآفرین و عزتمندانه ناو گروه 75 نیروی دریایی راهبردی ارتش تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر سرلشکر سید بدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از همراهی باارزش رسانه ملی و دیگر رسانه های وزین کشور در انعکاس مطلوب بازگشت غرورآفرین و عزتمندانه ناو گروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، در متن قدردانی فرمانده کل ارتش از رسانه ملی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ
برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی عسگری
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
بازگشت غرورآفرین و عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیام امیدبخش فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و همراهی باارزش رسانه ملی در انعکاس مطلوب این حماسه ماندگار، سبب امیدواری مردم شریف و فهیم کشورمان و ارتقاء روحیه رزم دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.
از راهبری هوشمندانه جنابعالی و تلاش متعهدانه معاونت های محترم سیاسی، سیما، صدا، برون مرزی و امور استانها و مدیران محترم شبکه ها در ترسیم و تبیین جلوه هایی از اقتدار دریایی فرزندان رشید اُمت سربلند ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرده، توفیق بیش از پیش حضرتعالی و مجموعه وزین صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می کنم.
فرماندهی کل ارتش همین طور از تلاش دیگر رسانه های وزین و فعال برای پوشش مناسب این ماموریت تاریخی تشکر کرد و اضافه کرد: همراهی و همدلی دیگر اصحاب محترم و فکور رسانه ها در تشریح، تبیین و تبلیغ این رویداد بزرگ سبب ایجاد غرور ملی در جامعه شد که لازم می دانم از صاحبان محترم اندیشه و قلم در خبرگزاری ها، مطبوعات، پایگاه های اطلاع رسانی و رسانه های فعال در فضای مجازی نیز صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

منبع: