فرمانده ندسای هرمزگان: آغاز رژه بیشتر از ۲۵۰ شناور در استان هرمزگان

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: رژه بیشتر از ۲۵۰ شناور در استان هرمزگان شروع شد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، سردار عباس غلامشاهی بامداد چهارشنبه در مراسم گرامیداتش هفته دفاع مقدس که در ناوچه شهید ناظری برگزار شد، اظهار نمود: امروز برای پاسداشت چهل و یکمین پاسداشت دفاع مقدس در آب های نیلگون خلیج فارس حاضر شده ایم.
وی اظهار داشت: امروزه در سراسر آب های ساحلی شاهد حضور با شکوه شناورهای بسیج دریایی هستیم. یکی از برکات دفاع مقدس حضور با برکت آهاد مردم در دفاع مقدس بود.
فرمانده منطقه یکم ندسای بیان داشت: امروز شاهد الگویی از حضور مردم در تمام عرصه ها همچون امنیت دریایی در چارچوب شناورهای بسیج دریایی هستیم.
سردار غلامشاهی خاطرنشان کرد: همزمان با استان هرمزگان بیشتر از هزار فروند شناورهای بسیج دریایی از اروند تا چابهار و پسابندر همزمان رژه با شکوه بسیج دریایی را برگزار می کنند.
وی با ذکر این نکته که سال ها از ظرفیت بسیج دریایی بی بهره بودیم، مطرح کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) این امر چند سالی است تحقق پیدا کرده است.
سردار غلامشاهی تشریح کرد: در استان هرمزگان بیشتر از ۶۵۰ فروند انواع شناورهای مردمی به عشق میهن حضور دارند تا یکبار دیگر به جهانیان بفهمانند مردم ایران مانند دفاع مقدس پای نظام خود هستند.
فرمانده منطقه یکم ندسای اظهار داشت: یکی از عرصه های پیروزی ایران در دفاع مقدس حضور مردم در کنار نیروی مسلح بود.
سردار غلامشاهی اظهار داشت: امروز شاهد رژه بیشتر از ۲۵۰ فروند شناورهای سنگین و نیمه سبک حوزه بندرعباس خواهیم بود که در شهرستان سیریک، بندرعباس، بندرخمیر و تنگه هرمز و جزایر مهم استان هرمزگان فعالیت خویش را آغاز می کنند.