عباس زاده مشکینی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی: باقری گزارشی از نتایج مذاکرات به نمایندگان عرضه داد

به گزارش آذر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: معاون سیاسی وزیر امور خارجه گزارشی از نتایج سفر خود به اروپا و مذاکرات انجام شده به نمایندگان ارائه نمود.

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این جلسه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برای پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان تشکیل شد.
وی بیان نمود: محمود احمدی بیغش، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی سؤالی در مورد مدیریت سفر اربعین و مسائلی که بخصوص در مرز ایران و عراق بوجود آمده است، بیان کرد که پس از پاسخ های وزیر کشور، این نماینده از توضیحات وحیدی قانع شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همینطور علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده کشورمان هم گزارشی از نتایج سفر خود به اروپا و مذاکرات انجام شده به نمایندگان ارائه نمود.
وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره برجام و مذاکرات آتی با 1+4 و چارچوب ها و انتظارات از این مذاکرات مباحث خویش را مطرح نمودند.
عباس زاده مشکینی تاکید کرد: رفع تحریم ها و مواجهه درست با بدعهدی طرف های مقابل یکی از مطالبات اصلی مطرح شده در این نشست بود و بر لزوم مرتفع ساختن نقاط ضعف مذاکرت گذشته و گرفتن تضمین های لازم برای توافقات احتمالی تاکید شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام دور هفتم مذاکرات برجامی در 8 آذر ماه هم از معاون وزیر امور خارجه برای حضور در کمیسیون امنیت ملی دعوت به عمل خواهد آمد.

منبع: