سردار قاآنی: عاملان ترور شهید سلیمانی زیر ذره بین آزادمردان عالم هستند

به گزارش آذر فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به دشمنان اظهار داشت: چنان انتقامی به اشکال مختلف، جامعه اسلامی و فراتر از آن مسلمانان و آزادگان دنیا، از شما جنایتکاران خواهند گرفت که تا عمر دارید، فراموش نکنید.

به گزارش آذر به نقل از مهر، سردار سرلشکر قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم تهران که در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، در سخنانی، اظهار داشت: تمام جنایتکارانی که در صحنه بودند، از شخص رییس جمهور جنایتکار آمریکا گرفته تا همه کسانی که پیدا و پنهان در این جنایت بزرگ، فرمانده شهدای شما را ترور کردند، همه شان زیر ذره بین تمام آزادمردان عالم هستند، ما مسلمان و بچه شیعه هستیم، قریب به هزار و چهارصد سال از شهادت سالار شهیدان می گذرد، بنی امیه از بین رفته اند.
وی اضافه کرد: مختار همه کسانی را که در صحنه کربلا جنایت کرده بودند را یک به یک از بین برد، اما ۱۴۰۰ سال شعار ما هنوز این است که انتقام خون سالار شهیدان را نگرفته ایم.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان و عاملان شهادت شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شما چه فکر کرده اید، فکر کردید زدید، به اتمام رسید و رفت!؟، چنان انتقامی به اشکال مختلف، جامعه اسلامی و فراتر از آن مسلمانان و آزادگان دنیا، از شما جنایتکاران خواهند گرفت که تا عمر دارید، فراموش نکنید.
سردار قاآنی تاکید کرد: شهید سلیمانی برای خدا و ولایت فقیه کار می کرد، وجود مبارک حضرت زهرا (س) نورانیت بخش مراحل زندگی ما بوده و با برکت است و در وجود هر کدام از خانواده های شهدا، یکی از جلوه های حضرت زهرا (س) متجلی شده است. وی ادامه داد: شما خانواده های مدافع حرم افتخار دارید که به نسبت سایر شهدا یک قدم به حضرت زهرا (س) نزدیک تر هستید، چونکه این بانو نخستین شیر زنی است که در صحنه مقاومت و دفاع از ولایت جانشان را تقدیم کردند. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد: حضرت زهرا (س) همه وجود خودرا در سبد و ظرفیت مقاومت برای دفاع از ولایت گذاشتند و همه شما خانواده شهدا برمبنای نورانیت و جهت گیری که ولایت مشخص کردند، برای تحقق بخشیدن به حرف امام شان به صحنه مقاومت وارد شدند. سردار قاآنی تصریح کرد: چه بهتر که این انسان های بزرگ آخرین برگ زندگی شان ممهور به مهر زرین شهادت شد؛ چونکه هم خودشان اوج گرفتند و هم شما خانواده شهدا بهره مند هستید. وی با اعلان اینکه راه شهدا استمرار دارد، افزود: راه شهدا سبب عزت و افتخار است و ما بعنوان یک بچه شیعه مفتخریم که همه رهبران ما شهید شدند و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاصیت های شهدا اشاره نمود و اضافه کرد: شهدا را باید الگوی خود قرار دهیم و با سبک و روش آنها زندگی نماییم و بطور قطع این مسیر سبب سعادت ما خواهد شد. سردار قاآنی با اعلان اینکه شعار فعلی ما رسیدن به قدس شریف است، اضافه کرد: هدف نهایی ما رسیدن به محضر مبارک امام عصر (عج) و حکومت ایشان است. وی خطاب به دشمنان اظهار داشت: شماها کوچک تر از آن هستید که بدانید در درون شیعیان چه نهفته است. شماها شهدا و جهادگران در راه خدا را هیچ وقت نشناختید. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلان اینکه راه شهید سلیمانی ادامه دارد، اضافه کرد: شهید سلیمانی پرصلابت تر از حاج قاسم سلیمانی راه مقاومت را ادامه می دهد و ملت ایران قدردان شهدا هستند. سردار قاآنی اضافه کرد: دشمن پست ترین اقدام را در شهادت حاج قاسم مرتکب شد، ترامپ جنایتکار و عوامل آنها به شدت تحقیر شدند. وی همین طور به اخراج آمریکایی ها از منطقه اشاره و اشاره کرد: آمریکایی ها در مقاطعی ۱۵۰ هزار نیرو در منطقه داشتند و این عدد حالا به ۲ هزار نفر رسیده و بطور قطع دوستداران شهید سلیمانی این اندازه را تحمل نخواهند کرد و به حول و قوه الهی دشمن منتظر انتقام اساسی و قاطع ایران باشد؛ مسیر پرافتخار مقاومت ادامه خواهد داشت و شمشیر مقاومت دست دشمنان را قطع خواهدنمود. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آخر اشاره کرد: ما ملت شهادت هستیم، راه جبهه مقاومت همچنان به برکت خون پربرکت شهدا ادامه خواهد یافت.

منبع: