حجت الاسلام اژه ای در بدو ورود به مشهد: اقدام مستقیم برای حل مشکلات از مهم ترین اهداف سفرهای استانی است

به گزارش آذر رییس قوه قضائیه اظهار داشت: یکی از اهداف سفرهای استانی این است که ما بتوانیم با مردم و مسئولان هر استان بالمباشره تماس داشته و مطالب آنها را بشنویم و مستقیما در حل مشکلات اقدام نماییم.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای بامداد امروز، هفتم بهمن ماه، در مسافرت خود به مشهد مقدس بعنوان پنجمین مقصد سفر کاری، در بدو ورود به ورودگاه هاشمی نژاد اظهار نمود: خدا را سپاسگزارم که توانستیم در پایتخت معنوی خودمان به پابوس امام رضا(ع) برسیم. امیدوار هستم به برکت الطاف این امام رئوف بتوانیم در رسیدگی به وظیفه خودمان که خدمت به مردم، کشور و نظام اسلامی است، توفیق پیدا نماییم.

وی اضافه کرد: بطور معمول سفرهایی که ما در این سالهای اخیر انجام می دادیم، یک روزه بود اما به سبب اهمیت خراسان رضوی و مشهد این سفر طی ۲ روز صورت خواهد گرفت.

رئیس دستگاه قضا با اعلان اینکه از دیگر اهداف این سفرها بررسی وضعیت دستگاه قضایی هر استان است، افزود: ما در این سفرها می خواهیم مسائل را از نزدیک ببینیم و در رفع برخی از مشکلاتی که درباب دستگاه قضایی استانها وجود دارد، اقدام نماییم. هدف دیگر سفرهای استانی احیای حقوق عامه است. در حقیقت بناست بررسی شود در استان چه مسائل عمومی مهمی وجود دارد که قوه قضائیه می تواند با کمک مدیران استانی و مردم جهت رفع آن اقدام نماید. امیدواریم در این سفر به برکت حضرت ثامن الحجج(ع) قسمتی از نارسایی ها و کسری ها را رفع نماییم.

منبع: