امیر حیدری: توجه مسئولان به جهاد تبیین لازم است

به گزارش آذر فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به جهاد تبیین، اظهار داشت: بر همه ما واجب است تا نسبت به انجام این فریضه تمام تلاش خودرا به کار بندیم.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بامداد امروز در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که در مرکز پشتیبانی و آموزش نزاجا برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: از همه عزیزان و فرماندهانی که به فرهنگ شهادت احترام گذاشتند و در این مجلس نورانی مزین به نام و سیره شهدا حضور بهم رساندند تشکر و قدردانی می کنم.
وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد توجه و پرداختن به فریضه جهاد تبیین، اظهار داشت: بر همه ما واجب است تا نسبت به انجام این فریضه تمام تلاش خویش را به کار بندیم و در عرصه های مختلفی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رشد و پیشرفت داشته و اقتدار آفرینی کرده است جهاد تبیین را به منصه ظهور برسانیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه همه ارزش ها، اقتدار آفرینی ها، دستاوردها و گام های بلندی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت خود برداشته است مرهون تبعیت از ولایت فقیه است؛ اضافه کرد: ولایت فقیه در عصر غیبت امام زمان (عج) صراط مستقیم شیعیان و مسلمین جهان به حساب می آید.
امیر حیدری ولایت فقیه را ادامه سیره نبوی، علوی و پیرو سیره مهدوی عنوان نمود و اضافه کرد: امروز صراط مستقیم ما مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای است.
وی ضمن اشاره به ابعاد شخصیتی شهید صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: مجلس امروز بنام شهید بزرگواری است که ذوب در مقام ولایت بوده است؛ شهید صیاد شیرازی بنده حقیقی و محض خدا بود و اخلاص ایشان، زبانزد بود. بندگی خدا بارزترین صفت این شهید بزرگوار است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: دومین شاخصه این شهید بزرگوار اطاعت پذیری از ولی فقیه زمان بود؛ ایشان چشم به لسان ولایت و مطیع محض این مقام الهی بود.
امیر حیدری افزود: خصوصیت سوم سپهبد شهید صیاد شیرازی وحدت گرایی بود ایشان منادی وحدت بین ارتش و سپاه بود و در این راه تلاش می کرد و ارتش و سپاه را یک لشکر الهی می دانست.
وی ضمن اشاره به تلاش عناصر ضد انقلاب در انحلال ارتش در دوران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ارتش مورد تایید معمار کبیر انقلاب اسلامی است و درست زمانی که ضد انقلاب به دنبال انحلال ارتش بود امام بزرگوار ما اجازه نداد تا این بازوی توانمند انقلاب با توطئه دشمنان قطع شود.

منبع: