در جلسه ای با حضور مخبر مطرح شد؛ مشکل حاشیه نشینی شهر تبریز رفع گردد

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان آذربایجان شرقی به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و بر ضرورت حل مشکل حاشیه نشینی شهر تبریز تاکید گردید.

به گزارش آذر به نقل از مهر، جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان آذربایجان شرقی بعدازظهر امروز(شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر ضرورت حل مشکل حاشیه نشینی شهر تبریز تاکید گردید.
مخبر در این نشست با اشاره به توسعه و تقویت شبکه بهداشت کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد: در مقابله با شیوع ویروس کرونا و همین طور واکسیناسیون سراسری در دولت سیزدهم، کادر درمان و شبکه بهداشت با سربلندی این آزمون های بزرگ را پشت سر گذاشتند و البته این مراقبت ها و رعایت پروتکلهای بهداشتی باید ادامه داشته باشد تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.
در این جلسه که معاون اجرائی رییس جمهور، وزرای جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار آذربایجان غربی، معاونین و مسئولین دستگاه های مربوطه و استانی حضور داشتند، قرار شد با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات راه های روستایی استانهای سردسیر همچون آذربایجان شرقی حل شود.
همچنین در ادامه ضمن بررسی مصوبات توسعه ای، اشتغالزایی و عمران آبادانی استان آذربایجان شرقی، توافقات دستگاه های اجرائی و بانکهای عامل برای اجرای طرح های اولویت دار این استان تصویب گردید.