بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد؛ استکبار جهانی در اوج درماندگی دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد

به گزارش آذر مشهد ـ کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد با صدور اطلاعیه ای در مورد ترور ناجوانمردانه و شهادت سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی، آنرا اوج درماندگی استکبار جهانی اعلام نمود.

به گزارش آذر به نقل از مهر، کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد به دنبال ترور و شهادت شهید حسن صیاد خدایی طی اطلاعیه ای اعلام نمود: استکبار جهانی در اوج درماندگی خود، دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد و راست قامتی از جبهه مقاومت که خواب از چشمانشان ربوده بود را به شهادت رساند.
این بیانیه می افزاید: آنچه مسلم است این شهادتها نویدی بر آخر زندگی نکبت بار ظالمان عالم بخصوص رژیم صهیونسیتی است.
استادان بسیجی دانشگاه فردوسی مشهد در بیانیه خود آورده اند: پرواز سبکبالی دیگر از مجاهدان مخلص سپاه قدس و مدافع حرم نشان داد هنوز هستند خدومانی بی منت و جهادگرانی ولایی و به دور از مطامع دنیایی که ادامه دهنده راه حاج قاسم ها و فخری زاده ها و حججی ها باشند.
کانون بسیج اساتید دانشگاه ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهید حسن صیاد خدایی به محضر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده این شهید والامقام اعلام نمود: راه این شهیدان که سراسر زندگیشان اخلاص و فداکاری و ولایت پذیری است ادامه می یابد و هیچگاه نخواهیم گذاشت این نظام و انقلاب که ثمره خون هزاران شهید در راه قرآن و اسلام بوده است کوچک ترین صدمه ای بخورد و ان شاء الله شاهد نابودی استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و ایادی پلیدش در عالم باشیم.