وزیر کشور در جمع خبرنگاران: سیاست پرداخت یارانه ها ادامه خواهد داشت

به گزارش آذر وزیر کشور اظهار داشت: سیاست پرداخت یارانه ها تا زمان آماده شدن کالابرگ های الکترونیک ادامه خواهد داشت.

به گزارش آذر به نقل از مهر، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه جلسه بررسی مشکلات مربوط به تنظیم بازار در جمع خبرنگاران اظهار نمود: جلسه مفصلی با حضور وزرای کشاورزی، صمت، راه و دادگستری، معاونین آنها و استاندارها داشتیم و در مورد تنظیم بازار، قیمت گذاری و لزوم کنترل قیمت گذاری ها بر طبق سامانه تعریف شده در وزارت صمت بحث شد.
وی عنوان کرد: بنا شد قیمت ها در این سامانه کنترل شود و کسانی که خلاف مصوبات عمل کنند بنا بر اختیار سازمان تعزیرات با آنها برخورد خواهد شد و مشمول جرائم سنگین و بسته شدن مغازه هایشان خواهند شد.
وزیر کشور بیان کرد: افزایش حداکثری اجاره بهای مسکن در شهرها ۲۰ درصد و کلانشهرها ۲۵ درصد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و بر این اساس، تمام دفاتر معاملات ملکی موظف به پیروی از این چارچوب هستد و اگر خلاف آن عمل شود با آنها برخورد خواهد شد.
وحیدی با تاکید بر این که این مصوبه از زمان ابلاغ، لازم الاجرا خواهد بود اشاره کرد: سؤالاتی در این نشست مطرح و پاسخ ها داده شد، انشاءالله با نظارت عمومی مردمی و زمینه های موجود در سامانه ها به سمت کنترل دقیق تر بازار و تنظیم بازار حرکت نماییم.
وزیر کشور در آخر اشاره کرد: سیاست پرداخت یارانه ها تا زمان آماده شدن کالابرگ های الکترونیک ادامه خواهد داشت.
براساس این گزارش، جلسه بررسی مشکلات مربوط به تنظیم بازار با حضور وزیر کشور، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، احمداصانلو رییس سازمان تعزیرات کشور، معاون اقتصادی وزیر کشور و استانداران سراسر کشور عصر امروز در محل وزارت کشور اجرا شد.

منبع: