وزیر جهادکشاورزی: محلات نماد و پایتخت تولید گل و گیاه در کشور است

به گزارش آذر مرکزی وزیر جهادکشاورزی با اعلان اینکه محلات منطقه ویژه ای در کشور شمرده می شود، اظهار داشت: محلات نماد و پایتخت تولید گل و گیاه در کشور است و بنا بر این جاذبه های گردشگری بسیاری دارد.
سید جواد ساداتی نژاد روز جمعه 31 تیرماه 1401 در جریان سفر هیئت دولت به استان مرکزی، در دیدار با خانواده شهید اظهار نمود: شهدای جهادگر، نسبت به سایر شهدا مظلوم تر هستند چونکه بدون سنگر ایستادند تا سنگر بسازند، ما هرچه در این کشور داریم مدیون خون شهدا هستیم. خدماتی که شهدای جهادگر در زمان جنگ ارائه کردند بسیار باارزش بود.
وزیر جهادکشاورزی درباب ظرفیت های شهرستان محلات اضافه کرد: محلات به سبب بهره مندی از ظرفیت طبیعی گل و گیاه یک شهر ویژه شمرده می شود و امیدواریم در این سفر بتوانیم وظیفه خودرا در قبال ظرفیت های این منطقه در زمینه گیاهان دارویی و ماهیان زینتی، گلخانه و… انجام دهیم.
ساداتی نژاد با اعلان اینکه محلات منطقه ویژه ای در کشور شمرده می شود، اظهار داشت: محلات نماد و پایتخت تولید گل و گیاه در کشور است و بنا بر این جاذبه های گردشگری بسیاری دارد.
وزیر جهادکشاورزی اشاره کرد: سفارش رییس جمهور بر دیدار با خانواده شهدا است و ما نیز در مسافرت ها دیداری با خانواده شهدا خواهیم داشت.
در جریان این سفر، وزیر جهاد کشاورزی ضمن دیدار و گفتگوی با بهره برداران و متولیان بخش کشاورزی استان از نزدیک با مشکلات و چالش های این حوزه آشنا می شود.

منبع: