امیر دریادار خواجه امیری اعلام کرد؛ برگزاری موکب های وزارت دفاع در سه نقطه مرزی

به گزارش آذر، معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع از برپائی سه موکب در مناطق شلمچه، چذابه و مهران اطلاع داد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع در جلسه ستاد اربعین این وزارت خانه پیرامون اقدامات وزارت دفاع برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اطلاع داد و اظهار داشت: مجموعه وزارت دفاع همانند ملت ایران، شیعیان و آزادگان جهان، عاشق و دل سوخته امام حسین (ع) است و همانند همه علاقه مندان و دوستداران آن حضرت در این راه مقدس برای خدمت گذاری در کنار دستگاه ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد فعالیت خویش را از مرداد ماه سالجاری آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: سال جاری وزارت دفاع بر مبنای هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور و در قالب ستاد هماهنگی اربعین حسینی ستاد کل، در سه منطقه شلمچه، چذابه و مهران مبادرت به برگزاری موکب هایی جهت خدمت رسانی مورد نیاز برای زائرین امام حسین (ع) در روزهای اربعین حسینی نموده است.
وی خاطرنشان کرد: این اقدامات با محوریت معاونت منابع انسانی وزارت دفاع و همکاری بخش های دیگر این سازمان در حال انجام می باشد. تأمین بخشی از آب شرب، حمل و نقل و ایجاد سایه بان برای اقامت زائرین در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع افزود: تسطیح بخشی از جاده مهران توسط معاونت مهندسی و شرکت راه سازی وزارت دفاع صورت گرفته و درحال تکمیل بعضی از زیر ساخت ها جهت اسکان راحت زائرین هستیم.
امیر دریادار خواجه امیری ضمن اشاره به آمادگی کامل وزارت دفاع جهت کمک به برگزاری هر چه باشکوه تر پیاده روی اربعین خاطر نشان ساخت: استقبال و اشتیاق کارکنان و خانواده های وزارت دفاع جهت شرکت در پیاده روی اربعین سال جاری بیشتر از سالیان گذشته است و این وزارت تسهیلات لازم برای حضور پرشور در این حرکت بزرگ بین المللی را فراهم نموده است.

منبع: