فرمانده نیروی هوایی ارتش: تعرض به خاک ایران، منجر به فوران خشم نیروهای مسلح می شود

به گزارش آذر، فرمانده نیروی هوایی ارتش با اعلان اینکه این نیرو در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است، اظهار داشت: تعرض به خاک ایران، منجر به فوران خشم نیروهای مسلح می شود.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در رژه هوایی مشترک نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت 31 شهریور، ضمن تشریح برنامه پروازی گفت: امسال نیز همچون سالهای قبل با یاری خداوند رژه هوایی مشترک نیروی هوایی ارتش و سپاه پاسداران برگزارشد.
وی با اشاره به هدف از برگزاری رژه هوایی اشاره کرد: رژه هوایی 31 شهریور ماه نمایش قدرت هوایی ایران اسلامی و خار چشمی برای دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی است؛ چونکه امروز کشور عزیزمان ایران از هر زمان دیگری قدرتمندتر، عزتمندتر و سربلندتر است و این را مدیون کسانی هستیم که شبانه روز مشغول به علم آفرینی و ارتقای توان رزم نیروهای مسلح هستند.
واحدی اشاره کرد: امروز قدرت بازدارندگی و در صورت لزوم قدر تهاجمی همان چیزی است که دشمنان از آن می هراسند. بی شک این همان مولفه ای است که مانع از خود بزرگ بینی خیلی از کشورهای منطقه شده است.
فرمانده نیروی هوایی اظهار داشت: هشدار می دهیم که کوچکترین تعرض به خاک ایران اسلامی می‎ تواند منجر به فوران خشم نیروهای مسلح شود که در آن صورت قدرت نظامی خودرا به نمایش خواهیم گذاشت.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گسترش دهندگان اقتدار، عزت و امنیت در منطقه هستند، نیروهایی که راهشان و هدفشان امنیت آفرینی و ایستادگی در مقابل خودکامگی استعمار جهانی است و به همین دلیل برای تحقق اهداف خود از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد.
فرمانده نیروی هوایی در ادامه با اشاره به انجام عملیات انتقام، تنها 2 ساعت بعد از حمله عراق به ایران در 31 شهریور ماه 1359گفت: تفکرات کورکورانه نیروهای بعثی عامل شکست آنها بود. بی آن که بدانند نیروهای مسلح کشور عزیزمان ایران به خصوص نیروی هوایی ارتش تنها بعد از 2 ساعت از این حمله پاسخ دندان شکنی به آنان می دهد. امروز نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است و همچون گذشته دارای کارکنان متعهد، متخصص و ولایی است که خودرا فدایی ملت و کشور می دانند.
واحدی در آخر اشاره کرد: نیروهای مسلح ما حافظان امنیت و آرامش ایران اسلامی هستند که هیچ وقت از عقاید و باورهای خود دست بر نداشته و با تمام توان در امتداد حفظ امنیت و اقتدار این مرز و وبوم پیش می روند.
رژه هوایی در بندرعباس، با شرکت 6 فروند جنگنده F4 نیروی هوایی ارتش، یک فروند F3P نیروی هوایی ارتش، 5 فروند سوخو 22 نیروی هوافضای سپاه، 3 فروند توکانو از نیروی هوا فضای سپاه، یک فروند هواپیمای F27 از نیروی دریایی ارتش، 3 فروند بالگرد SH3D از نیروی دریایی ارتش و یک فروند بالگرد AB212 نیروی دریایی ارتش، انجام شد.