امیر واحدی: نیروی هوایی مقتدر آماده مقابله با هر نوع تهدید است

به گزارش آذر، فرمانده نیروی هوای ارتش اظهار داشت: نیروی هوایی مقتدر آماده مقابله با هر نوع تهدید و اجرای هر نوع مأموریت برپایه دریافت دستور از سلسله مراتب فرماندهی است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن اشاره به فرمایش اخیر فرمانده معظم کل قوا در خصوص ضرورت افزایش توان رزمی نیروهای مسلح عنوان کرد: رشد، توسعه و پیشرفت کشور در سایه تحقق امنیت پایدار شکل می گیرد و امروز نیروی هوایی هم تلاش می کند تا توان رزمی خویش را نسبت به گذشته ارتقا دهد و نیازهای خویش را در داخل تأمین کند که تابحال هم در این حوزه موفق بوده است.
وی اضافه کرد: امروز نیروی هوایی مقتدر آماده مقابله با هر نوع تهدید و اجرای هر نوع مأموریت برپایه دریافت دستور از سلسله مراتب فرماندهی است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در مورد جشنواره مالک اشتر و اثربخشی کیفی آن در سطح نیروها هم اظهار داشت: اشراف فرماندهی کل قوا که از جانب ستاد کل نیروهای مسلح در چارچوب جشنواره مالک اشتر برگزار می شود، هرساله با رویکرد علمی و دانش محور برگزار می گردد و اثر مطلوبی را بر دقت عمل و ارتقای توان عملیاتی نیروهای مسلح دارد.

منبع: