امیر سرلشکر موسوی: شهدا در فیضیه ارتش درس شجاعت را آموختند و الگوی ما شدند

به گزارش آذر، فرمانده کل ارتش اظهار داشت: شهیدان در فیضیه ارتش درس شجاعت را در مکتب دلاور مردانی همچون شهید موسی نامجوی فرا گرفتند و الگوی ما و نسل جوان امروز شدند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین اهدای نشان فداکاری که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آیین های پیشین اهدای نشان فداکاری اظهار داشت: امروز روز تجلیل از تربیت یافتگان مکتب انقلاب و اهدای نشان فداکاری اعطایی فرمانده معظم کل قو به شش شهید شاخص دانشگاه های افسری و همینطور امیر سرتیپ سید حسام هاشمی همرزم دیرین شهید سپهبد صیاد شیرازی بود که دانشگاه افسری امام علی ضد السلام این فیضیه ارتش، افتخار میزبانی این آیین معرفت افزا را داشت.
سرلشکر موسوی افزود: شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران مومنانه و مخلصانه با تبعیت از آموزه های دینی در راه پرارزش دفاع از استقلال و تمامیت ارضی گام نهادند، جان خویش را نثار کردند و الگوی ماندگاری برای همه ما و نسل جوان ما شدند.
وی اضافه کرد: این شش شهید بزرگوار که امروز نشان فداکاری به آنها اهدا شد، از رویش های انقلاب اسلامی اند که لباس مقدس عزت، شرف و مردانگی ارتش سرافراز را با افتخار بر تن کردند و در فیضیه ارتش درس شجاعت و فداکاری را در مکتب دلاور مردانی همچون شهید موسی نامجوی فرا گرفتند و ما به چنین بزرگواران و اسطوره هایی که با حیات پربرکتشان چراغ راه جوانان امروزند، افتخار می نماییم.
فرمانده کل ارتش افزود: در جمع افتخارآفرینان ۴ دهه گذشته، امیر سرتیپ سید حسام هاشمی از همرزمان نزدیک شهید صیاد شیرازی در سال های پیروزی انقلاب اسلامی ودفاع مقدس، منشا خدمات پرارزش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح و ارتش و از پیشگامان عرصه های علم و جهاد به شمار می روند.
امیر سرلشکر موسوی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران طی هر ماه آیین اهدای نشان فداکاری را در برنامه های خود اندیشیده است و در آینده سفرهایی به استانهای دیگر خواهیم داشت و از شهدای آن مناطق و سپس جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس هم با اهدای این نشان قدردانی می نماییم.