وحیدی: نتایج پیش ثبت نام ازحضور همه گروههای سیاسی درانتخابات حکایت دارد

به گزارش آذر، وزیر کشور اظهار داشت: نزدیک به 49 هزار نفر در پیش ثبت نام داوطلبی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که بررسی ها از حضور همه گروه ها و جریان های سیاسی حکایت دارد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، احمد وحیدی وزیر کشور در دوازدهمین اجلاسیه دور پنجم مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: نزدیک به ۴۹ هزار نفر در پیش ثبت نام داوطلبی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که بررسی ها از حضور همه گروه ها و جریان های سیاسی حکایت دارد.
وی اضافه کرد: پیش ثبت نام فرصت خوبی برای شورای نگهبان و همین طور متقاضیان است تا حقی تضییع نشود. در این مرحله شاهد مشارکت خوبی بودیم و از همه طیف های فکری و گروههای سیاسی که نسبتاً گسترده است، حضور دارند.
وزیر کشور با یادآوری این که دشمن بدنبال کاهش مشارکت در انتخابات است، افزود: کوشش برای القای ناکارآمدی، دستور کار رسمی آنها است.
وحیدی با اشاره به این که در فتنه های گذشته هم شاهد چنین رفتاری از دشمنان بودیم تا بتوانند برنامه های بعدی خودرا به اجرا درآورند، اظهار داشت: برخلاف همه این توطئه ها، انتخابات ۱۱ اسفند بر طبق چهار راهبرد تعیین شده از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انجام خواهد شد.
وی با اعلان اینکه با وجود دستگاه های مقتدر امنیتی، مشکلی در حوزه امنیت وجود نخواهد داشت، اضافه کرد: در بحث سلامت انتخابات هم به خوبی از حق رأی مردم حفاظت می نماییم. این در عرصه وزارت کشور است تا هیچ جریان غیرقانونی نتواند حضور خودش را در انتخابات تحمیل کند.
وزیر کشور اشاره کرد: برنامه ها را درباره ی تحقق این چهار راهبرد تنظیم کرده ایم و دنبال می نماییم. امیدآفرینی در جامعه اهمیت دارد و کارهای بزرگی که دولت سیزدهم انجام داده است، باید دیده شود.
وحیدی همین طور به افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی توسط رییس جمهور اشاره نمود و اظهار داشت: کارآمدی و حرکت جهادی را در دولت به خوبی مشاهده می فرمایید. با یک کار جهادی بیش از ۱۰۰ کیلومتر آب منتقل و آب همدان تامین شد.
وی درباره ی برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم اظهار داشت: دراین زمینه هم بحمدالله مشکلی نداریم، در قانون پیش بینی شده است که برگزاری انتخابات مجلس خبرگان هیأت اجرائی داشته باشد.
وزیر کشور با یادآوری قوانین مجلس شورای اسلامی و بخشنامه مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: درخواست ما این است که برای این انتخابات، بر طبق سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب، یک هیأت اجرائی تشکیل گردد.
وحیدی بار دیگر با یادآوری این که از ۲۷ مهر ثبت نام نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به انجام می رسد، تاکید کرد: نقطه اوج فعالیت ما در امسال، انتخابات و افزایش مشارکت در آن خواهد بود و ما برای برگزاری باشکوه انتخابات در ۱۱ اسفند آماده هستیم.

منبع: