شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حمله تروریستی در پاکستان را محکوم کرد

آذر: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن محکومیت حمله تروریستی در پاکستان، برای مجروحان این حادثه سلامتی و شفای عاجل مسالت دارد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور پیامی، حمله تروریستی به جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در پاکستان را تسلیت گفت و محکوم نمود.
متن پیام بدین شرح است:
فاجعه غم انگیز حمله تروریستی به شرکت کنندگان در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در ایالت بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها تن از مردم متدین و نجیب پاکستان شد سبب اندوه و تأثر فراوان گردید.
اقدامات جنایتکارانه جریان های وابسته تکفیری مقابل مردم بیگناه که با هدف ارائه چهره ای تحریف شده از تعالیم رحمانی اسلام و اختلاف افکنی میان شیعیان و اهل سنت در جوامع اسلامی صورت می گیرد، با هوشیاری و درایت جهان اسلام ناکام خواهد ماند و کشورهای سلطه جو شکست دیگری را تجربه خواهند کرد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت به ملت مسلمان پاکستان خصوصاً خانواده ها و بازماندگان، برای مجروحان این حادثه سلامتی و شفای عاجل مسالت دارد و امیدوار است با همت دولت پاکستان هرچه سریع تر عاملان این اقدام ناجوانمردانه شناسایی و به کیفر اعمال ننگین خود برسند.

منبع: