از سوی کنعانی؛ ایران جنایت صهیونیست هادرحمله به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد

آذر: آذر: سخنگوی وزارت خارجه جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از مجروحان بی دفاع و بی پناه شد، با قوی ترین عبارات محکوم نمود.

به گزارش آذر به نقل از مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی دفاع و بی پناه شد، با قوی ترین عبارات محکوم نمود.

سخنگوی وزارت امور خارجه این اقدام را یک جنایت جنگی وحشیانه و نسل کشی توصیف کرد و اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک دفعه دیگر خوی درندگی و سبعیت خودرا به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین الملل در زمان جنگ ندارد.
کنعانی عمیق ترین مراتب همدردی دولت و ملت ایران با ملت و مقاومت فلسطین به ویژه خانواده های شهدای این جنایت ددمنشانه را ابراز داشت و اضافه کرد: بی گمان خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین شان از لوث وجود اشغالگران جزم تر خواهدنمود.
کنعانی اصرار کرد انتظار می رود که جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان به مسؤولیت بین المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست عمل کند.