با حضور در محل سفارت یمن در تهران؛ امیرعبداللهیان از حمایت های صنعا از مردم فلسطین قدردانی کرد

آذر: وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در محل سفارت یمن در تهران از حمایت های صنعا از مردم فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش آذر به نقل از مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در محل سفارت یمن در تهران از حمایت های صنعا از مردم فلسطین تقدیر کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل سفارت یمن در تهران با ابراهیم الدیلمی سفیر دولت نجات ملی یمن دیدار نمود.
وزیر امور خارجه کشورمان در این جلسه با تمجید از مواضع قوی رهبران و مردم یمن در پشتیبانی از مردم فلسطین و غزه اضافه کرد: حمایت یمن از مردم غزه و کرانه باختری ستودنی است.
امیرعبداللهیان با ابلاغ سلام های گرم به سید عبدالملک الحوثی، از گفتگوهای انجام شده بین صنعا و عربستان سعودی حمایت و ابراز امیدواری کرد توافق نهایی بین دو طرف حاصل گردد.
ابراهیم الدیلمی سفیر دولت نجات ملی یمن در تهران نیز ضمن تشکر و خوش آمدگویی به امیرعبداللهیان و ابلاغ سلام های گرم سید عبدالملک الحوثی به مقام معظم رهبری و رییس جمهور گفت: ما دفاع از مردم فلسطین و غزه را وظیفه خود می دانیم و تا هر زمانی که نیاز باشد، به پشتیبانی از فلسطین ادامه خواهیم داد.
وی اضافه کرد: تصمیم رهبران صنعا جهت ورود به میدان و هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی و در دریا، در امتداد اعتقاد قوی ما برای دفاع از مردم غزه است که از طرف رهبران صنعا اتخاذ گردید.
ابراهیم الدیلمی اضافه کرد: مردم یمن عمیقاً صلح طلب بوده و خواهان آرامش و ثبات در منطقه هستند.
سفیر یمن اظهار داشت: گفتگوهای بین صنعا و ریاض در راه درستی قرار دارد و امیدواریم با توافق نهایی محاصره کامل یمن برطرف و حقوق مردم یمن تامین گردد.

منبع: