آصفری در گفت وگو با آذر: دعواهای سیاسی نباید به جامعه کشانده شود

به گزارش آذر، نماینده مردم اراک در مجلس اظهار داشت: دعواهای سیاسی و جناحی نباید وجود داشته باشد و مهم تر آنست که نباید این دعواها به جامعه کشانده شود.

«محمدحسن آصفری» نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص این که «منتخبان مجلس جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسی با طراوت کشور تلخ شود، ضمن این که اگر مجلس گرفتار دعوا، ستیزه، مقابله و جبهه بندی های مختلف شود، از کار اصلی خود باز می ماند» اظهار داشت: با توجه به این که انتخابات تمام شده و فقط انتخابات در تعداد کمی از حوزه های انتخابیه به مرحله دوم کشیده شده است، الان دیگر منتخبان ملت باید به فکر برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم باشند.
وی اشاره کرد: فارغ از این که چه افرادی رأی آوردند و منتخب ملت شدند، امروز همه خصوصاً منتخبان ملت باید تلاش کنند تا مجلس دوازدهم بتواند کارآمد و با پشتوانه قوی کار کند.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس بعدی باید تلاش گسترده ای کند و کارنامه ای از خودش به جا بگذارد تا در چهار سال آینده سطح مشارکت در انتخابات را بالا ببرد و شاهد باشیم که مردم در انتخابات مجلس بعدی بیش از این انتخابات پای صندوق های رأی حضور یابند.
آصفری با تأکید بر لزوم پرهیز از دوقطبی سازی، اظهار داشت: دعواهای سیاسی و جناحی نباید وجود داشته باشد و مهم تر آنست که نباید این دعواها به جامعه کشانده شود.
وی افزود: اگر بحثی میان افراد و جریان های سیاسی وجود دارد، آنان باید این مباحث را در جلسات خودشان حل کنند و نگذارند این موارد و مسایل به جامعه ورود پیدا کند؛ نباید هیچ فرد و جریانی بدنبال آن باشد که مجلس شورای اسلامی را به حاشیه بکشاند.
عضو هیأت رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: ما امروز بیش از هر زمان دیگری به آرامش، اتحاد و انسجام در کشور نیاز داریم و باید همدلی بین همه قوا و دستگاه های کشور وجود داشته باشد تا بتوانیم از این وضعیت و مشکلاتی که در کشور داریم، عبور نماییم و روز به روز کام مردم شیرین تر شود.
آصفری اظهار داشت: با گشایش مسایل اقتصادی بطور قطع امید مردم بیشتر می شود و نباید با دعواهای سیاسی و جناحی موجب ناامیدی و گله مندی مردم شویم.

منبع: