امیر موسوی: روز ملی فناوری هسته ای نماد خودباوری ایرانیان است

به گزارش آذر، فرمانده کل ارتش اظهار داشت: روز ملی فناوری هسته ای، روز فتح یکی از قله های علم و دانش و نماد خودباوری ایرانیان است که با وجود کارشکنی های دشمن، موفقیت کشورمان در دستیابی به این انرژی را طنین افکند.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، طی پیامی خطاب به محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی هسته ای جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته ای را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای مهندس محمد اسلامی معاون محترم رییس جمهور
و رییس سازمان انرژی اتمی ایران
سلام علیکم
روز ملی فناوری هسته ای، روز فتح یکی از مهم ترین قله های علم و دانش و خودباوریِ توانایی ایران و ایرانی است که با وجود کارشکنی های شیطان بزرگ و برخی کشورهای غربی و خباثت های بی شمار رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته ای و تحمیل شدیدترین تحریم ها، موفقیت و سربلندی کشورمان در دستیابی به این انرژی پاک را طنین افکند.
باید به وجود گران سنگ دانشمندان گم نام این مرز و بوم و نخبگان جوان که با مجاهدت های بسیار و تقدیر خون پاک شهیدانِ این مسیر منزلت افزا، قدمهای بلندی در خیزش علمی و دستیابی به دانش هسته ای و پیشرفت بیش از پیش برای بهره مندی ملت بزرگ ایران از این نعمت الهی و کمک به رشد و راندمان بیشتر صنایع مختلف برداشته اند، افتخار کرد و بر عزم و ایمان و امید ِ رهروان این گذرگاه عزت بخش در افق چشم انداز اقتدار آفرین جمهوری اسلامی ایران، درود فرستاد.
از خدای بزرگ توفیقات بیشتر جنابعالی و سنگربانان و پیشتازان علم و فناوری صنعت صلح آمیز هسته ای را در سایه دعای خیر رهبر عزیز و ملت شریفمان مسألت دارم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی