سرلشکر باقری در پیامی به هنیه: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نشانه ی سردرگمی و درماندگی آنهاست

به گزارش آذر، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به هنیه اظهار داشت: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نشانه ی سردرگمی، درماندگی و ناتوانی آنها در تغییر محاسبات مردم مقاوم فلسطین و مجاهدان فلسطینی است.

به گزارش آذر به نقل از مهر، رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس شهادت فرزندان وی توسط رژیم صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ
برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه
رئیس محترم دفتر سیاسی حماس
دست تبهکاران جنایت پیشه رژیم صهیونیستی، بار دیگر حادثه آفرید و در روز عید فطر، عید بندگی و سُرور مسلمانان جهان، در اقدامی که ناشی از ضعف و زبونی و درماندگی سران تروریست این رژیم است، شش تن از فرزندان و نوادگان جنابعالی را به شهادت رساند و برگ دیگری بر پرونده ی سیاه جنایات آنها افزود.

بی گمان انتقام این جنایت و شهادت هزاران انسان بی گناه غزّه به نصّ صریح کلام خداوند تبارک که فرمود ” إِنَّا مِنَ ٱلۡمُجۡرِمِینَ مُنتَقِمُونَ” بی پاسخ نخواهد ماند و با دستان پرتوان رزمندگان دلاور مقاومت اسلامی، به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.
این اقدامات تروریستی نه فقط ناشی از اقتدار رژیم صهیونیستی نمی باشد، بلکه نشانه ی سردرگمی، درماندگی و ناتوانی آنها در تغییر محاسبات مردم مقاوم فلسطین و مجاهدان فلسطینی است.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرزندان گرامی آن جناب، خاطر شریف را به بشارت حضرت حق متعال به صابران متذکر می گردم که فرمود: وَبَشِّرِ ٱلصَّٰابِرِینَ ٱلَّذِینَ إِذَآ أَصابَتۡهُم مُّصِیبَهٞ قَالُوٓاْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَیۡهِ راجِعُونَ، رحمت و مغفرت الهی را برای آن عزیزان و صبر و سکینه برای جنابعالی و بازماندگان از خداوند متعال مسألت می نمایم.

منبع: