آیا محصولات دکتر بیز استاندارد است؟

کمپانی شرکت بیز، با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی را تحت لیسانس فرانسه تولید می کند؛ به همین خاطر باید برند لاکچری کوین را جزو برندهای اصل و اورجینال تلقی کرد.

کمپانی شرکت بیز، با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی را تحت لیسانس فرانسه تولید می کند؛ به همین خاطر باید برند لاکچری کوین را جزو برندهای اصل و اورجینال تلقی کرد. محصولات برند لاکچری کوین، تنوع بالایی دارند و تمامی استانداردهای لازم نیز برای تولید آنها رعایت شده است. انتخاب محصولات متنوع لاکچری کوین می تواند. در برطرف کردن مشکلات پوستی به شما کمک زیادی کند.

محصولات لاکچری کوین

باید دانست که برند لاکچری کوین، تولید کننده محصولات متفاوتی اعم از محصولات آرایشی بیز و مراقبتی است. محصولات آرایشی شامل کرم پودر لاکچری کوین ، ریمل تقویت مژه، ریمل ابرو، رژگونه و رژلب و … می شوند. همانطور که می دانید امروزه استفاده از مواد آرایشی به منظور داشتن پوستی سالم و زیبا بسیار زیاد شده است. اما امروزه متاسفانه وجود مواد آرایشی بی کیفیت و تقلبی باعث شده که مشکلات پوستی فراوانی برای افراد به وجود بیاید. حال آنکه شرکت دکتر بیز با تولید با کیفیت ترین محصولات توانسته در این زمینه کمک زیادی به افراد کند. تمامی محصولات این برند از مواد اولیه درجه یک و استاندارد تهیه می شوند؛ به همین خاطر فواید زیادی برای پوست دارند. محصولات لاکچری کوین، ضمن داشتن تاثیر مثبت فراوان روی پوست، دارای خواص زیادی هم می باشند. امروزه علت اصلی برتری برند لاکچری کوین بر سایر محصولات مشابه در قالب برندهای دیگر، مربوط به کیفیت اصل آنها می باشد. حال برخی از مواد آرایشی درجه یک این برند را بررسی می کنیم.

ریمل تقویت مژه لاکچری کوین بیز

آرایش چشم، بدون شک تاثیر زیادی بر روی جلوه ظاهری افراد دارد. به هر میزانی که مژه ها بلندتر و ضخیم تر باشند تاثیر بیشتری بر روی زیبایی چشم خواهند داشت. حال برای داشتن چنین مژه هایی باید از محصولات تقویتی مانند ریمل تقویت مژه استفاده کنیم. ریمل لاکچری کوین، غنی از مواد مغذی برای تقویت تارهای مژه می باشد؛ به همین خاطر استفاده از آن باعث پرپشت شدن مژه ها و ضخیم تر شدن آنها می شود. کیفیت این ریمل به حدی زیادی است که ماندگاری بالایی دارد. هرگز باعث سیاهی دور چشم نمی شود. از طرفی هم فاقد حساسیت است و باعث ایجاد عوارض پوستی و چشمی نمی شود. این نوع از ریمل به گونه ای بسته بندی شده که استفاده از آن راحت است و دارای برس مخصوص نیز می باشد.

ریمل ابرو لاکچری کوین

استفاده از ریمل تنها مختص مژه ها نیست؛ بلکه از ریمل می توان برای تقویت و خوش حالت کردن ابروها نیز استفاده کرد. این نوع از ریمل ابرو، دارای چهار رنگ متنوع است. همراه هر عدد ریمل ابرو، یک عدد برس مخصوص وجود دارد که با استفاده از آن ابروها را مرتب می کنیم. ریمل ابرو، باعث پر شدن ابروها می شود و از این طریق قسمت های خالی ابرو را کاملا پوشش می دهد. باعث شکل دهی و لیفت ابروها می شود و با وجود این ویژگی، جلوه ظاهری فرد را به میزان زیادی تغییر می دهد. به طور کلی استفاده از این ریمل از جهت داشتن تاثیر فوق العاده روی پوست، سبب می شود شما همیشه ظاهری موجه داشته باشید.