به گزارش آذر، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی ضمن اشاره به تشدید نسل کشی و اوضاع فاجعه بار انسانی در غزه با حمایت همهجانبه غرب از رژیم صهیونیستی نوشت: نفاق و بی عملی و حرف های توخالی بس است.
به گزارش آذر به نقل از مهر، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس ضمن اشاره به تشدید نسل کشی و اوضاع فاجعه بار انسانی در غزه با حمایت همهجانبه غرب از رژیم صهیونیستی نوشت: «رژیم صهیونیستی با استفاده از تسلیحات ساخت غرب به کشتار ادامه می دهد؛ با همراهی غرب غزه را گرفتار قحطی و گرسنگی می کند؛ با وتوهای آمریکا و پشتیبانی غرب از هرگونه پاسخگویی و بازخواست مصون نگاه داشته می شود.
همین هم اکنون هم بسیار دیر است: نفاق و بی عملی و حرف های توخالی بس است. مسئولیت مشترک همه ماست که برای نجات پیشگیری از امحای دسته جمعی مردم مظلوم غزه بر اثر گرسنگی و تشنگی همین حالا اقدام نمود.
جنایتکاران بی رحم را باید مهار کرد و به بی کیفرمانی آنها تمام کرد.»
منبع: azar22.ir
