آذر: سخنگوی دولت در پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی نجوم و اخترفیزیک ایران در المپیاد جهانی را تبریک گفت.
به گزارش آذر به نقل از مهر، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت بمناسبت قهرمانی تیم ملی نجوم و اخترفیزیک ایران در جهان، در پیامی نوشت: درخشش ستارگان جوان ایران در المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک، بار دیگر نام میهن عزیزمان را درخشان کرد.
کسب عنوان طلایی ترین تیم جهان برای دومین سال پی در پی را به این نخبگان عزیز، خانواده هایشان و جامعه علمی کشور تبریک می گویم. آینده ایران با شما روشن تر از همیشه است.
به طور خلاصه، کسب عنوان طلایی ترین تیم جهان برای دومین سال پیاپی را به این نخبگان عزیز، خانواده هایشان و جامعه علمی کشور تبریک می گویم.
