امام جمعه سنندج: مسئولان با حفظ امانت داری زمینه خدمت صادقانه به مردم را فراهم آورند

به گزارش آذر ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج با تاکید بر ضرورت رعایت امانت داری در پذیرش مسئولیت اظهار داشت: مسئولان باید با حفظ امانت داری در مسئولیت خود زمینه خدمت صادقانه به مردم را فراهم آورند.
ماموستا فایق رستمی، امروز، چهارم بهمن ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه سنندج اظهار نمود: اجرای عدالت در تمام امور سیاسی، اجتماعی زمینه ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر جامعه و کشور خواهد شد.
وی با تاکید بر اجرای عدالت در جامعه اسلامی و دستورات مؤکد دین اسلام دراین زمینه اضافه کرد: عدالت یکی از پایه های اصلی دین اسلام بوده و مسئولان در ارائه خدمات خود باید اصل عدالت را در اولویت امور خود قرار دهند.
امام جمعه سنندج با اشاره به سفارش امام علی (ع) به مالک اشتر در اجرای عدالت در دوران زمامداریش بیان کرد: حضرت علی† این اندیشه را به منزله یک استراتژی سیاسی و یک برنامه اجتماعی برای همگان سفارش کرده است.
وی با اشاره به اینکه امانت داری همواره مورد تاکید قرآن و پیامبر (ص) بوده است، عنوان کرد: امانت داری در پذیرش مسئولیت نیز وظیفه سنگینی است که بر عهده مسئولان نظام مقدس انقلاب اسلامی گذاشته شده است.
ماموستا رستمی با تاکید بر ضرورت رعایت امانت داری در پذیرش مسئولیت عنوان کرد: مسئولان باید با حفظ امانت داری در مسئولیت خود زمینه خدمت صادقانه به مردم را فراهم آورند و از فرصت مسئولیت در امتداد رفع مشکلات مردم و خدمت صحیح به آنان بهره گیریم.
ایشان سپس به اخلاق حسنه در وجود پیامبر (ص) اشاره و عنوان کرد: ما مسلمانان نیز با الگو گیری از پیامبر اکرم (ص) و ضرورت رعایت اخلاق حسنه زمینه سعادت خود در دنیا و آخرت را فراهم نماییم.
وی بابیان اینکه اسلام مکتب بزرگی برای هدایت بشریت است، تصریح کرد: ما مسلمانان باید در مقابل مشکلات و مصائب دنیوی صبور باشیم و با رفتار و اخلاق صحیح، رضایت خداوند را کسب نماییم.

منبع: