امیر آراسته: پیرمرد و پیرزن های خائن منافق، توانی برای نبرد نظامی ندارند

به گزارش آذر عضو گروه مشاورین نظامی رهبر معظم انقلاب با اشاره به تهدیدات اخیر گروهک تروریستی منافقین، اظهار داشت: از نظر عملیاتی و رزمی حسابی روی این پیرمرد و پیر زن های خائن، جانی و احمق نمی نماییم.

به گزارش آذر به نقل از مهر، امیر سرتیپ ناصر آراسته، هم رزم شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد در گفتگویی با اعلان اینکه هدف اصلی گروهک تروریستی منافقین براندازی نظام بود، اظهار داشت: این گروهک تروریستی در سال ۶۷ با چراغ سبز چند تن از نمایندگان کنگره آمریکا و سناتورهای مجلس سنا جهت براندازی جمهوری اسلامی اقدام نمودند.
التماس منافقین به صدام برای حمله مجدد به ایران
وی آراسته با اشاره به اینکه در فاصله پذیرش قطعنامه تا روز حمله منافقین، مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی سه بار با صدام ملاقت کرده است، عنوان کرد: وی در این ملاقات ها از صدام تقاضای حمله به ایران را کرده بود.
رئیس هیئت معارف جنگ ارتش همین طور با تاکید بر اینکه میزان کشت و کشتار منافقین به عدد ۱۷ هزار شهید می رسد، اظهارداشت: این در حالی بود که صدام در کل بمباران شهرهای کشور در طول هشت سال دفاع مقدس، ۱۵ هزار نفر از مردم بی گناه را به شهادت رساند.
قدرت پدافند هوایی در ساقط کردن هواپیماهای ارتش عراق
امیر آراسته در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات مرصاد، اظهار داشت: در این عملیات قرار بر این بود که منافقین بعد از عبور از مرز عراق با پشتیبانی توپخانه ای و هواپیمایی رژیم بعثی، پایگاه های تبریز، همدان و کرمانشاه را تسخیر و بعد از ۳۳ ساعت با برنامه ریزی انجام شده به تهران برسند.
وی اضافه کرد: البته لازم به توضیح است منافقین با استعداد نیروی ۵ هزار نفری فعال در صحنه که شامل ۳۲ تیپ به ظرفیت۵۰۰ الی ۷۰۰ نفر بوده مبادرت به عملیات کرده ولی در صحنه نبرد، نیروهای آنها به ۶ الی ۷ هزار نفر هم می رسید.
عضو گروه مشاورین نظامی رهبر معظم انقلاب در ادامه با بیان نقش برجسته پدافند هوایی ایران در عملیات مرصاد اظهارداشت: در همان روز اول عملیات، ۱۴ فروند از هواپیماهای ارتش عراق که به پشتیبانی از منافقین در این عملیات مشغول بودند، توسط نیروهای مقتدر پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساقط گشته و منهدم شدند.
تشکیل قرارگاه تاکتیکی در آسمان از ذکاوت شهید صیاد شیرازی بود
امیر آراسته در تشریح این عملیات به نقش بی بدیل امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی اشاره و با بیان ذکاوت نظامی او، بیان کرد: به محض اعلام به شهید صیاد در شب پیش از عملیات، ایشان خودرا ساعت۲۳ به منطقه رسانده و به سبب اینکه تازه از منطقه بازگشته بودند تسلط خوبی روی آنجا داشتند.
وی اضافه کرد: شهید صیاد در نخستین تحلیل خود از اتفاقی که در حال رخ دادن بود متوجه شدند که مهاجمان به کشور منافقین هستند که با پشتیبانی ارتش بعثی عراق تدارک حمله دیده اند اما این در حالی بود که برای خیلی از فرماندهان هنوز صحت وسقم این مساله روشن نشده بود.
عضو گروه مشاورین نظامی رهبر معظم انقلاب با اشاره به رشادت های شهید صیاد، اشاره کرد: او به محض ورود به هوانیروز مبادرت به تشکیل کوچکترین قرارگاه تاکتیکی و متحرک ترین پاسگاه فرماندهی در آسمان کرد که تا آن زمان در جنگ چنین چیزی رخ نداده بود.
امیر آراسته افزود: در مجموع ۶۵ هلکوپتر و بالگرد نیروی زمینی از پایگاه هوانیروز کرمانشاه، کرمان و پشتیبانی اصفهان، ۴۲۵ ساعت پرواز عملیاتی داشتند و شهید بزرگوار بیشتر طراحی ها و هماهنگی های این پروازها رادر هوا انجام داد.
وی همین طور با اشاره به دلیلهای ضعف ایران در ابتدای مواجهه با گروهک منافقین، اظهار داشت: یکی از دلیلهای ضعف نیروهای مسلح در ابتدای این عملیات، به سبب شوک پذیرش قطعنامه ۵۹۸ بود که نیروی های مسلح ما تصور می کردند جنگ اختتام یافته ولی با نهیب حضرت امام (ره) باردیگر به صحنه نبرد بازگشتند.
جانیانی که مربی داعش هستند
عضو گروه مشاورین نظامی رهبر معظم انقلاب با اشاره به جنایت های منافقین اظهار داشت: آنها اگر با کوچکترین مقاومت یا پرسش از جانب مقابل خود مواجه می شدند، بلافاصله آنرا از بین می بردند. بعنوان مثال فقط در یک نمونه فرمانده پادگان اسلام آباد غرب را ابتدا بینی و گوش های ایشان را بریدند و سپس تیرباران اش کردند.
امیر آراسته اضافه کرد: از دیگر جنایات منافقین می توان حمله به بیمارستان اسلام آباد غرب را عنوان نمود که با بی رحمی تمام بیماران را بعد از جمع کردن در کنار دیوار، تیرباران کرده و به آتش کشیدند.
اعدامی های منافقین همان توبه شکسته گان هستند
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان دلیل اعدام بعضی از اعضای این گروهک تروریستی، عنوان کرد: بعضی از اسرای منافقین ابتدا توبه کردند و با رافت نظام مواجه گشتند اما بعدها توبه شکستند و در عملیات های مختلف مقابل کشور حضور داشتند، بدین سبب حکم اعدام برای این ها منصفانه بود.
عضو گروه مشاورین نظامی رهبر معظم انقلاب همین طور با برشماری سه خاصیت بارز منافقین خطاب به جوانان اظهار داشت: منافقین سه ویژه گی خیانت، جنایت و حماقت را با هم دارند چونکه نه فقط برای لطمه زدن به کشور با دشمن هم پیمان شدند بلکه در جنایاتی تکرار نشدنی خیلی از مردم بی گناه را به خاک و خون کشیدند.
از نظر رزمی روی پیرمرد و پیرزن های خائن منافق حسابی نمی کنیم
امیر آراسته در واکنش به تهدیدهای اخیر این گروهک تروریستی، اظهار داشت: از نظر عملیاتی و رزمی حسابی روی این پیرمرد و پیر زن های خائن، جانی و احمق نمی نماییم چونکه خودرا از ارتش به قول آنها مجهز آمریکا بالاتر می دانیم.
وی در آخر با اشاره به راهبرد جدید این گروهک تروریستی، اشاره کرد: باید دقت داشت که این گروهک تروریستی توان جنگ های رو در رو و نظامی را نداشته و به همین علت به فضای مجازی و رسانه ای روی آورده که مهم ترین هدف آنها نا امید کردن مردم از نظام است.

منبع: