با اشاره به حمله تروریستی اهواز نماینده اهواز: آرامش در اهواز برقرار است

آذر: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که «مقامات امنیتی استان خوزستان در حال پیگیری علل حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز هستند»، اظهار داشت که هم اکنون آرامش در این شهر برقرار است.
علی ساری در گفت وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اظهار داشت: بطور قطع این اقدامات جسته و گریخته نمی تواند اثری بر اقتدار کشور داشته باشند، این تحرکات از جانب افراد فریب خورده ای صورت می گیرد که قصد دارند در کشور ناآرامی تولید کنند، اما آنها در بین مردم جایگاهی ندارند.

وی با بیان این که «مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور در امنیت برگزار شده»، اظهار نمود: در اهواز عده ای فریب خورده تلاش داشتند مراسم را بر هم بریزند که اغلب آنها به هلاکت رسیدند و ما امیدواریم افراد فریب خورده ای که در این مسیر گام برداشته اند به راه راست هدایت شوند.

نماینده مردم اهواز با بیان این که «عاملان اصلی و جزئیات این حادثه تروریستی باید توسط وزارت اطلاعات اعلام شود»، خاطرنشان کرد: مقامات امنیتی استان (خوزستان) هم پیگیر بررسی علل این حادثه هستند. خوشبختانه هم اکنون آرامش در اهواز برقرار است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

ساری با بیان این که «مراسم عزاداری سیدالشهدا در ۱۰ روز اول محرم در امنیت کامل در این شهر برگزار شده است»، خاطرنشان کرد: کسانی که از وحدت و انسجام مردم هراس دارند می خواهند به انحای مختلف این وحدت را تحت الشعاع قرار دهند که ان شاء الله موفق نخواهند شد.