بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در محکومیت حادثه اهواز؛ باز هم دست ترور از آستین خون آلود استکبار و اذنابش بیرون آمد

آذر: جامعه اسلامی مهندسین طی اطلاعیه ای اقدام تروریستی مزدوران استکبار در شهر اهواز را محکوم نمود.

به گزارش آذر به نقل از مهر، جامعه اسلامی مهندسین طی اطلاعیه ای اقدام تروریستی مزدوران استکبار در شهر اهواز را محکوم نمود.
در این بیانیه آمده است: بازهم دست ترور از آستین خون آلود استکبار و اذنابش بیرون آمد و ایران را درماتم شهادت هموطنانمان به سوگ نشاند.
این بیانیه می افزاید: درست در سالروز حمله صدام دیکتاتور به ایران اسلامی گروهی وحشی قلب عزیزانمان را نشانه رفتند. برای تروریست هایی که سی و یکم شهریور، اهواز را به خون مردم ایران رنگین کردند فرقی نمی کرد که این ایرانی عرب باشد یا لر، کودک یا بزرگ، زن باشد یا مرد، سپاهی باشد یا ارتشی یا سرباز فقط یک چیز دشمنان ایران را سیراب می کند و آن هم به خون غلطیدن مردمی است که راه سیدالشهداء (ع) را در نفی زور و انتخاب زندگی شرافتمندانه ولو با شهادت در راه خدا برگزیده اند.
جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه خود تصریح داشته که تهوع آورترین بخش ماجرا، رفتار زشت بوق های استکباری است. آنانکه در هشت سال جنگ تحمیلی ضد ملت مظلوم ایران یا مهر سکوت بر دهان زده بودند و یا بلندگوی دیکتاتوری بودند که در نهایت بدست خودشان سرنگون شد، با وقاحت تمام زیرلوای جریان آزاد اطلاع رسانی با مسببین این حادثه شوم گفت وگو می کنند.
در این بیانیه آمده است: منطق احمقانه اینان مثل این است که روز ۱۱ سپتامبر یک خبرگزاری با بن لادن مصاحبه می کرد و از سرکرده القاعده می پرسید دلیل حمله شما به برج های آمریکایی چیست؟ آیا خودشان چنین رفتاری را بر می تابند؟ یا آن بنگاه خبرپراکنی در نهایت بی شرمی زورش می آید که به این عمل ددمنشانه اقدام تروریستی بگوید و فقط آن را یک حمله مسلحانه به یک رژه نظامی می داند و ارزشی برای ریخته شدن خون مردم عادی هم قائل نیست! و یا آن کشورهای به ظاهر مدافع حقوق بشر که نه تنها حاضر به قراردادن چنین افرادی در فهرست گروه های تروریستی نیستند بلکه خود مأمن و محل اقامت سرکردگان این گروه های تروریستی هستند!
در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین تاکید شده است: این ها همه درس است برای کسانیکه دل به غرب بسته اند. همان غربی که هشت سال با تمام توان پشت و پناه صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی بود و فقط اراده خداوند و اتحاد ملت و ایثار فرزندان این مرز و بوم سد نابودی مُلک ایران شد و حالا نگاه کنید به صفحه بین الملل و سیرک بزرگی که ترامپ بازیگر اصلی آن، رژیم صهیونیستی، آل سعود و اذنابش ملیجک های آن هستند.
این بیانیه می افزاید: در صورتی که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی ترور در جهان است و خود تابحال به خاک هیچ کشوری حمله نکرده است، در صدر فهرست کشورهای حامی تروریست قرار می گیرد و هر روز با تحریم و تهدید رو به رو می گردد.
«استکبار نمی داند که هرچه تهدید کند، هر مقدار که تحریم نماید و هر اندازه که از مردم این دیار خون بریزد ما را متحدتر، منسجم تر و پا برجاتر در راه سیدالشهداء(ع) می نماید که همانا ترجیح مرگ با عزت برزندگی با ذلت است. آمریکا، انگلیس، صهیونیست، آل سعود و دار و دسته اشان کور خوانده اند که روزی ذلت مردم ایران را ببینند و البته عروسک های خیمه شب بازی این سیرک و این گروه های تروریستی باید بدانند که انتقامی بس بزرگ پس خواهند داد و پاسخ خون های به ناحق ریخته شده را ده ها برابر سخت تر و شدیدتر خواهند گرفت.
جامعه اسلامی مهندسین در انتها این بیانیه ضمن عرض تسلیت به پیشگاه ملت بزرگ ایران و رهبرمعظم انقلاب اسلامی مراتب همدردی خویش را با خانواده های شهدای این حادثه تروریستی اعلام نموده و برای مجروحان این واقعه اسف بار شفای عاجل مسئلت و از تمامی نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی خواسته است که ضمن هوشیاری بیشتر و عملکرد دقیق تر در مواجهه با تهدیدات امنیتی کشور، هر چه زودتر عاملان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی را به سزای خویش رسانده تا درس عبرت بزرگی برای کسانی شود که درخیال خود، حمله به امنیت ایران عزیز را ترسیم می کنند.