سنخگوی ارتش خبر داد آمادگی ارتش برای کمک به دستگاه های کشوری در پیاده روی اربعین

آذر: سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی ارتش برای کمک به دستگاه های کشوری در پیاده روی اربعین اطلاع داد و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی خویش را برای همکاری با تمام دستگاه های حاضر در پیاده روی اربعین اعلام نموده و مانند هر سال، ارتش جمهوری اسلامی ایران با سیل داوطلبان مشتاق از جانب خانواده های ارتش و کارکنان و پایوران مواجه می باشد که ستاد اربعین در این زمینه هم ساماندهی لازم را انجام می دهد.
به گزارش آذر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی درباره خدمات ستاد اربعین ارتش به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: ستاد اربعین در مجموعه ارتش فعالیت چشمگیری دارد. بخشی از این برنامه ها خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است که در موکب های ارتش در مرزها انجام می گردد.
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره تنوع خدمات ستاد اربعین به زائران اباعبدالله الحسین (ع) تصریح کرد: خدماتی همچون خدمات بهداشتی و درمانی هم با شکل گیری اورژانس هوایی و همینطور برپایی بیمارستان های صحرایی به زائران ارائه می گردد.
امیر سرتیپ دوم تقی خانی درباره اینکه از چه زمانی خدمات ستاد اربعین ارتش به زائران حسینی عرضه می شود، خاطرنشان کرد: این خدمات متناسب با نیاز مناطق مختلف تعریف شده است و تیم های پیشرو خدمات زائران ستاد اربعین ارتش از چند روز قبل به مناطق مشخص شده اعزام شده اند.