نائب رئیس مجلس شورای اسلامی: کارخانجات تعطیل برازنده کشور نیست

آذر: تبریز- نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعطیل شدن کارخانجات و بیکار شدن جوانان برازنده کشور نیست.

به گزارش آذر به نقل از مهر، مسعود پزشکیان عصر امروز در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون دانشگاه ها باید بر مبنای نیاز جامعه آموزش دهند و دانشجو باید در عمل یاد بگیرد نه با چند صفحه نظریه خواندن و پای تخته سیاه رفتن چون که در میدان عمل می توان کار کرد و به جوانان اعتماد کرد.
وی افزود: من به جوانان افتخار می کنم، جوانانی که صاحب فکر، خلاقیت و ایده های جدید هستند. جوانانی که طرح های خلاقانه خویش را بر مبنای نیاز کشور قرار می دهند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه تاریخی تبریز اظهارداشت: ربع رشیدی یاداور شهر دانشگاهی است و برگزاری این مراسم نگاه ویژه به افرادی دارد که این خلاقیت ها و پیشینه غنی تبریز را می بینند، می فهمند و منتقل می کنند. چون که ۷۵۰ سال پیش در اینجا شهر دانشگاهی وجود داشت که علم و دانایی و هنر و خلاقیت را به ۷زبان زنده دنیا آموزش می دادند.
پزشکیان تصریح کرد: فرهنگ و گذشته ما مملو از توانمندی است و ما برترین ها و بهترین ها را داشتیم و اگر ما دغدغه این را داشته باشیم که باز هم خودمان را به آن جایگاه برسانیم موفق می شویم.