دادستان عمومی و انقلاب قم: وحید صیادی نصیری در زندان فوت نکرده است

آذر: دادستان عمومی و انقلاب قم اظهار داشت: نصیری، زندانی زندان لنگرود که به جرم توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده، به لحاظ بیماری کبدی گرفتار وخامت اوضاع جسمانی شده به بیمارستان اعزام و پس از هفت روز بستری بودن در همان بیمارستان فوت می کند.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، مهدی کاهه با تکذیب فوت وحید صیادی نصیری در زندان اظهار داشت: نصیری، زندانی زندان لنگرود که به جرم توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده، لیکن به لحاظ بیماری کبدی گرفتار وخامت اوضاع جسمانی شده به بیمارستان اعزام و پس از هفت روز بستری بودن در همان بیمارستان فوت می کند.
وی ادامه داد: تشخیص علت تامه فوت توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.
نصیری سوابق گوناگون در تهران و کرج و… در زمینه توهین به مقدسات، ائمه اطهار (ع)، اقدام مقابل نظام و… داشته است و با همین عناوین اتهامی محکوم به حبس گردیده بود.
دادستان عمومی و انقلاب قم همین طور از بازداشت یکی از مدیران استان قم آگاهی داد و اظهار داشت: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم به اتهامات تضییع حقوق بیت المال، دریافت رشوه و غیره تحت قرار متناسب از طرف دادیار رسیدگی کننده بازداشت شد.
به قول وی، تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.