در دیدار با جمعی از اعضای مجلس قانون گذاری فلسطین لاریجانی: جنایت رژیم صهیونیستی باید به گوش تمام جهانیان برسد

به گزارش آذر رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باید به گوش تمام جهانیان برسد و این آشکارسازی مسائل، باعث حمایت بیشتر از آرمان فلسطین می گردد.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز شنبه با تعدادی از اعضای مجلس قانون گذاری فلسطین دیدار و گفت وگو کرد.
لاریجانی در این دیدار بر حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین تاکید کرد و اظهار داشت: پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین وظیفه هر انسان شرافتمندی است.
وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بخصوص در نواز غزه، اضافه کرد: اقدامات جنایتکارانه این رژیم باید به گوش تمام جهانیان برسد و این آشکارسازی مسائل باعث حمایت بیشتر از آرمان فلسطین می گردد.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم همه کشورهای منطقه و جهان حمایت خود از جریان مقاومت فلسطین تقویت نمایند تا این جریان روز به روز تقویت و گسترش یابد.
دعوت هیأت پارلمانی فلسطین برای سفر دکتر لاریجانی به نوار غزه
در این دیدار محمود الزهار رئیس هیات پارلمانی فلسطین با تقدیر از جمهوری اسلامی اظهار داشت: به صورت حتم مسئله قدس تمام آزادیخواهان جهان را گردهم می آورد و در اینجا باید از مواضع جمهوری اسلامی در قبال مردم فلسطین تشکر کنم.
وی افزود: همینطور موضع ایران در سازمان ملل در قبال قطعنامه های ضدفلسطینی آمریکا قابل تقدیر است.
محمود الزهار در انتها دیدار از لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی برای سفر به نواز غزه دعوت کرد.