تذکر نماینده باوی و کارون در مورد مشکلات آب و فاضلاب اهواز

به گزارش آذر نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس اظهار داشت: متأسفانه بعد از سیل اخیر مشکلات آب و فاضلاب اهواز، حمیدیه، باوی و کارون افزایش یافته و همینطور در اقدامی نسنجیده با تغییر مدیریت این واحدها مشکلات تشدید شده است.
به گزارش آذر به نقل از ایسنا، همایون یوسفی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی اظهار داشت: از وزیر نیرو درخواست می کنم سریع تر این مورد را تعیین تکلیف و مدیریت کند. اگر حقی از کسی ضایع شده نسبت به احقاق حق آنها اقدام نماید.
وی با انتقاد از گرانی ها در کشور و استان خوزستان خاطرنشان کرد: دستگاه ها وظیفه نظارتی خویش را به صورت کامل انجام ندادند. به نظر می آید با اعمال نظارت بیشتر از گرانی ها تا حدود زیادی جلوگیری می شود. فساد و رانت خواری در استان خوزستان ریشه های عمیق دارد. دستگاه های نظارتی باید ورود جدی تر به مبحث داشته باشند.
یوسفی اضافه کرد: ادارات در خوزستان بخصوص در نهادهای حاکمیتی و سیاسی مهم استان با سرپرست مدت های طولانی است که اداره می گردند و به نفع شرایط امنیتی سیاسی و اجتماعی خوزستان نیست.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در انتها اظهار داشت: در دوران بعد از سیل، متأسفانه مدیریت آب در حوزه آب و فاضلاب به درستی انجام نشده و باید برای کشت تابستانه برنامه مشخصی داشته باشیم و بعد از سیل مشکلات امنیتی، مشکلات جدی را برای مردم به وجود آورده که باید نهادهای مسئول در این رابطه ورود جدی داشته باشند. رفع مشکل بیمه تکمیلی معلمان خواسته به حقی است که باید به این مورد توجه گردد. مشکلات مربوط به سیل زدگان باید سریع تر رسیدگی شود و همینطور جبران خسارات در دستورکار قرار گیرد.